رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: رفع تصرف اراضی دولتی از مهمترین فعالیت‌های این اداره است و در طول سه سال گذشته بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اراضی دولتی رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۶۳۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 04 August 2018
به گزارش تابناک : مجتبی آراسته اظهار کرد: در حوزه رفع تصرف اراضی دولتی کارهای خوبی انجام شده که با همکاری مردم و یگان حفاظت اداره مشکل خاصی نداشته ایم و هدف ما در ابتدا آگاه ساختن  مردم از شناخت زمین های دولتی و چگونگی استفاده سوجویان و شناخت اراضی دولتی است.
 
وی افزود: برای ۴۰ هکتار از اراضی دولتی دشت قاضی بیدگل مصوبه اختصاصی شهرک صنعتی در نظر گرفته شده و در خصوص ۱۳۷ هکتار از اراضی شهرک هلال برای سند مقرر شد مبلغ مصوب اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان توسط هیات مدیره شهرک و شورای شهر و شهرداری پرداخت شود تا مشکل حل شود.
 
وی به حوزه مسکن مهر اشاره کرد و گفت: پس از مدت‌ها انتظار پیمانکار جدیدی انتخاب شد و پروژه ۳۹۰ واحدی مسکن مهر به جریان افتاد و با شرایط اقساطی و وام ۴۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه این کار شروع شد.
 
آراسته به حوزه ورزش و جوانان اشاره و تصریح کرد: از برنامه های ما توجه به نسل جوان وکمک به نشاط و شادابی جوانان است و در همین راستا طرح ورزشی باشگاه انقلاب آران به وسعت تقریبی پنج هکتار برای حوزه ورزش و چهاز هکتار نیز با نام خانه هنرمندان در جاده بیدگل واگذار شد و در شهر نوش آباد برای امر ورزش بانوان این شهر زمینی به متراژ ۲۳ هزار متر مربع واگذار شد. 
 
وی خاطرنشان کرد:  طی سه سال گذشته بیش از۱۳۰ میلیارد ریال زمین دولتی و ملی رفع تصرف شده و از شهرهای شاخص در رفع تصرف اراضی دولتی در استان هستیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار