فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عامل درگیری منجر به قتل در شهرستان ماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 16 August 2018

سردار حیدر عباس زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبني بر وقوع یک فقره قتل در خردادماه سال جاری در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر، مأموران انتظامی در معیت تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی و کشف جزئیات پرونده و کشف حقیقت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی وقایع مربوط به قتل مشخص شد قاتل به هویت "س-ص" در یکی از مسیرهای منتهی به شهرستان ماهشهر با مقتول به هویت "ع-م" به صورت مسلحانه درگیر شده که پس از تیراندازی متقابل وی را مصدوم که پس از مراجعه به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند .

عباس زاده با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و هدفمند در مخفیگاهش دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم به قتل موصوف اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد .

فرمانده انتظامی خوزستان در خاتمه با بیان اینکه در این عملیات یک قبضه اسلحه کلت کمری غیرمجاز که به وسیله آن تیراندازی منجر به قتل انجام شده بود، نیز از متهم کشف و ضبط شد، خاطر کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد .

 

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار