دادستان عمومی و انقلاب استان قم عنوان کرد:
دادستان عمومی و انقلاب استان قم گفت: در خصوص بررسی نحوه طرد جانباز قاسم رضایی از کشور دستورات ویژه‌ای صادر شده است و موضوع جهت روشن شدن دقیق این اتفاق در دست بررسی و تحقیق است.
کد خبر: ۶۴۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 20 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، چندی قبل خبری تاسف‌بار مبنی بر اینکه یکی از جانبازان اعصاب و روان سال‌های دفاع مقدس در یکی از مناطق تهران گم شده و مدتی بعد در یکی از شهر‌های افغانستان فوت می‌کند، منتشر شد.

رضایی جانباز ۳۰ درصد بود که ۲۵ درصد از جانبازی او مربوط به بیماری اعصاب و روان می‌شد، وی تیرماه سال گذشته به همراه خانواده عازم تهران و در پارک افسریه مفقود می‌شود. این فرد بعد از دوماه توسط نیروی انتظامی در قم دستگیر شده و به دلیل اینکه هیچ نوع برگه هویتی به همراه نداشته و هیچ نوع اظهاراتی در خصوص هویت خود نکرده است، توسط نیروی انتظامی به اردوگاه اتباع خارجه تحویل داده شده و بعد از مدتی به مرز میلک اعزام و از آنجا به ولایت نیمروز در افغانستان فرستاده می‌شود.

بر اساس گفته‌های فرزند جانباز رضایی، وی در ولایت نیمروز به دلیل گرسنگی و تشنگی فوت شده و در همان منطقه دفن می‌شود. در آنجا ۵۰ قبر است که مشخص نیست، کدام یک از این قبرها متعلق به شهید قاسم رضایی است.

جای سوال است چطور می‌شود، فردی که ایرانی بوده از کشور رد مرز شود، البته هیچ‌گونه مدرک شناسایی همراه وی نبوده و به علت بیماری اعصاب و روان هویت خود را نیز فراموش کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار