رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی از برگزاری هفت پیش همایش و سمینار تخصصی پیش از برگزاری همایش ملی "توسعه پایدار استان کرمانشاه فرصت‌ها، چالش‌ها و چشم‌انداز" خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 01 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فرهاد دانش نیا ، با اشاره به تاخیر در برگزاری همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه، اظهارکرد: این همایش قرار بود آبان برگزار شود، اما با تاخیر چند هفته ای 19 آذر به میزبانی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی برگزار خواهد شد.

وی بررسی مسائل توسعه پایدار در حوزه های اقتصادی، محیط زیستی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، کسب و کار، کارآفرینی، مسئولیت اجتماعی شرکت ها وبنگاه ها، وضعیت اقشار مختلف از جمله زنان وجوانان، سازمان های مردم نهاد و آسیب های اجتماعی و راهکارها را از جمله موضوعات برگزاری این همایش عنوان کرد.

دبیر عملی این همایش عنوان کرد: همچنین در همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه، امکان توسعه همکاریهای پنج استان منطقه غرب کشور نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی بازبینی و ارزیابی اسناد بالادستی توسعه استان توسط اساتیددانشگاهی و نیز نقش دانشگاه در توسعه استان را از دیگر موضوعات برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: شورای علمی همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه متشکل از اساتید دانشگاه های فردوسی مشهد، مازندران، شهید بهشتی، اصفهان و دانشگاه تهران را تشکیل داده ایم.

دانش نیا از برگزاری هفت پیش همایش و سمینار تخصصی پیش از برگزاری همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه خبرداد و گفت: این همایش ها از ابتدای مهر در هفت محور کسب و کار و وضعیت اشتغال استان، رشد درون زا و بومی، مباحث محیط زیستی، آسیب های اجتماعی، دولت و نظام تدبیر در استان و تحقق توسعه پایدار، نظم و امنیت و دانشگاه و توسعه پایدار در استان برگزار خواهند شد.

به گفته این مسئول مخاطبین این همایش ها علاوه بر دستگاه های مربوط به هرحوزه، اساتید و دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم دبیرخانه دائمی همایش ملی توسعه پایدار استان را در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی راه اندازی کنیم تا این همایش را هرساله و درگام بعدی بصورت بین المللی برگزار کنیم.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی آخرین فرصت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش را 20 آبان اعلام کرد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار