معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی وظیفه ملی و همگانی است.
کد خبر: ۶۵۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 05 September 2018
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی وظیفه ملی و همگانی است.

به گزارش ایکنا، باب اله فتحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در رزمایش گروه‌های جهادی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ملایر، افزود: اردو‌های جهادی به دلیل این‌که در مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان انجام می‌شود می‌تواند منشأ خیرات و برکات زیادی باشد.

وی با اشاره به نقش اردو‌های جهادی، عنوان کرد: این اردو‌های جهادی در خلال همه کار‌هایی بوده که دولت درزمینه‌های عمرانی و فرهنگی انجام می‌دهد و بسیار در جامعه تأثیرگذار و مثمرثمر است.

فتحی با بیان اینکه در ایران یکی از مهم‌ترین نهاد‌های اجتماعی که حضور مستمری داشته و توانسته کارایی خود را به خوبی به اثبات برساند، بسیج است، اظهارکرد: همه ما به جز وظایف قانونی، یک سری مسئولیت اجتماعی نیز برعهده داریم.

فرماندار ملایر تصریح کرد: هر اقدامی که در جهت امید دادن به مردم باشد قطعاً مورد استقبال قرار می‌گیرد و این اقدامات می‌تواند از میزان مشکلات و دغدغه‌های مردم بکاهد.

وی با بیان اینکه در این اردو‌ها جهادی بسیجیانی از حوزه‌ها و تخصص‌های مختلف حضور دارند، گفت: این اردو‌ها به دلیل این‌که در مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان انجام می‌شود می‌تواند منشأ خیرات و برکات زیادی باشد.

فرماندار ملایر تأکید کرد: برای عمران و آبادانی مناطق محروم و روستا‌ها باید علاوه بر کمک‌های مالی و کار‌های عمرانی دولت، از ظرفیت همه تلاشگران به ویژه بسیجیان مخلص در قالب اردو‌های جهادی استفاده کنیم.

گفتنی است؛ امروز صبح بسیجیان سپاه ناحیه ملایر در مسجد ولیعصر (عج) منطقه محروم شمس آباد با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملایر، فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولین شهرستان برای برگزاری رزمایش جهادی محمد رسول‌الله (ص) تجمع کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار