کد خبر: ۶۵۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 08 September 2018

امام جمعه موقت زاهدان گفت: گرانی، تورم و مشکلات اقتصادی موجود در بازار از عوامل رواج ناامیدی در جامعه است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان اظهار داشت: عوامل تخریب کننده امید در جامعه اسلامی مهمترین نکته فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار است.
وی ادامه داد: چالش های زندگی روزمره از قبیل گرانی، تورم و مشکلات اقتصادی موجود در بازار یکی از این عوامل رواج ناامیدی در جامعه است.
حجت الاسلام راهداری افزود: فشارهای دشمنان یکی دیگر از این عوامل است که سعی می کنند از این فرصت به نفع خود استفاده و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند.
وی خاطرنشان کرد: چهل سال است که دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته تا مردم به نظام و رهبری پشت کنند.
امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: بی برنامگی دستگاه های مسئول یکی دیگر از عوامل تخریب کننده امید در جامعه است.
حجت الاسلام راهداری اظهار داشت: مردم از مسئولان به ویژه دست اندرکاران اقتصادی کشور یک برنامه زیبا و عالی برای حل مشکلات را انتظار دارند که هنوز این اتفاق نیفتاده و برنامه ای ارائه نشده است.
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نیز از دولت خواستند تا برنامه اقتصادی خود را به مردم اعلام کند.
امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل تخریب کننده امید در جامعه که نقطه اوج بیانات مقام معظم رهبری بود شکل گیری جنبش های اجتماعی نوین است.
وی افزود: این جنبش ها با هویت نامعلوم، بدون مجوز و تخصص ناامیدی را با هدف فتنه انگیزی در جامعه رواج می دهند تا جنبش اجتماعی نوینی را با همکاری دستگاه های معاند نظام به جریان بیاندازند.
حجت الاسلام راهداری درباره راه حل های مبارزه با رواج ناامیدی در جامعه اظهار داشت: همدلی مسئولان و پای درد دل مردم نشستن موجب امیدآفرینی در جامعه می شود.
وی با بیان اینکه امید آفرینی وظیفه دولت و مسئولان نظام است، ادامه داد: مسئولان باید به مردم بگویند در این چهل سال مشکلات و سختی های بسیاری پیش رو داشتیم که از آن عبور کردیم و این شرایط هم یکی از آنهاست.
امام جمعه موقت زاهدان خاطر نشان کرد: امید آفرینی راه مقابله با دشمن در شرایط فعلی است و مردم باید بدانند به زودی کشور ما از بحران خارج می شود.
حجت الاسلام راهداری ادامه داد: نکته بعدی در مبارزه با حربه های دشمن تدوین نظام جامع رسانه ای در کشور است چرا که در این شرایط همه رسانه ها از هر حزب و جناحی باید با یکدیگر یکدست شوند و با سلطه دشمن مقابله کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار