فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به کنارک
فرمانده مرزبانی کشور تلاش برای ایجاد مدیریتی مشترک برای حفاظت از مرزها در منطقه را اصلی مهم برای مرزبانی کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۶۵۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ 11 September 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار رضایی امروز در کنارک، گفت: اقدامات مهندسی که در سالهای اخیر برای حفاظت از مرزها در این منطقه انجام شده است در تاریخ کشور کم سابقه بوده است.

وی یکی از این اقدامات را تقویت یگان های شناوری منطقه اعم از نیمه سنگین و تندرو دانست و افزود: لازم است با توجه به جغرافیای خاص منطقه و ماموریت های حساس دریابانی شناورهای متناسب با شرایط تولید شود که قرار است در سال 97 با توجه با قرارداد مرزبانی با صنعت، بخشی از این شناورها به سواحل این استان وارد شود.

فرمانده مرزبانی کشور همچنین به تعامل خوب مرزی با کشورهای همسایه از جمله پاکستان، عمان و کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: با اقدامات خوب نیروی انتظامی حمل و نقل مواد مخدر از شرق منطقه به سمت دریاهای آزاد تغییر جهت داده است که این امر با تعامل مشترک بیشتر با کشورهای همسایه توسعه می یابد.

سردار رضایی همچنین درخصوص آغاز ماه محرم و سفر زائران اربعین حسینی از کشورهای پاکستان ، افغانستان ، ترکیه و آذربایجان از مرز سیستان و بلوچستان، افزود: این استان بسترساز عزاداری و استقبال از عزاداران حسینی است و مرزبانی نیز همانند سالهای گذشته هماهنگی های لازم را برای حمایت از این زائران فراهم می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار