رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر؛
کعب عمیر، عضو شورای اسلامی شهر اهواز در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (علیه السلام) در جمع عاشقان آن حضرت حضور یافت و بر مشارکت تمامی ارگان های شهر اهواز که دارای مسئولیت اجتماعی هستند، تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 17 September 2018

کعب عمیر با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (علیه السلام) به همه مسلمانان، خصوصا شهروندان شریف اهوازی گفت: معتقدم بین الحرمین طرح بسیار خوبی است چرا که توانسته با اجرای برنامه های مناسبتی موفق، اقشار مختلف مردم، بویژه جوانان را جذب نماید.
 
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر، کار فرهنگی را امری بسیار حساس دانست و افزود: این گونه اقدامات برای جذب مردم به مسایل دینی و هم چنین تقویت بنیه دینی بسیار مهم است. بحث زنده نگهداشتن شعائر حسینی در اهواز با توجه به برنامه هایی از این دست نسبت به دیگر شهرها بسیار مهم و پررنگ تر است.در نتیجه جا دارد در این خصوص از برگزار کنندگان این برنامه تقدیر و تشکر کنیم.
 
عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: با توجه به کیفیت و امکانات آماده سازی یادمان بین الحرمین، می توان گفت به عینه کربلا را می بینیم، در نظر گرفتن شرایط طبیعی باعث می شود جوانان جذب شوند. البته این تاثیر بر دیگر گروه های سنی نیز قابل مشاهده است.
 
کعب عمیر ضمن دعوت از دیگر ارگان ها جهت مشارکت در چنین برنامه هایی اظهار داشت: ارگان ها دارای مسئولیت های اجتماعی در قبال شهروندان هستند. یادمان بین الحرمین بهترین فرصت جهت انجام وظیفه در این خصوص است. در این راستا از تمامی ارگان ها و سازمان ها دعوت می کنیم سهیم شوند. یادمان بین الحرمین مرکز این قضایاست. هم چنین پیشنهاد می کنیم مشابه چنین برنامه ای در دیگر نقاط شهر برگزار گردد. چرا که بسیاری از شهروندان امکان حضور در این نقطه را ممکن است نداشته باشند.
 
وی در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از مهندس سراج، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز، اعضای شورای اسلامی شهر و تمامی سازمان های تابعه و خصوصا پرسنل فعال در این برنامه از شهروندان خواست از برگزاری باکیفیت برنامه بین الحرمین استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار