رسانه های پیگیر مشکلات مردم به داد ما برسید بیش از یک سال است که علی رغم پیگیری های صورت گرفته مسوولان آب فاضلاب فقط وعده‌های سرخرمنی می دهند.
کد خبر: ۶۷۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 22 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، تعدادی از اهالی روستای پراشکفت شهرستان بویراحمد با ارسال گزارش ، تصاویر و فیلمی از وضعیت آب شرب خود به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد از آب و فاضلاب روستایی گلایه کرده اند.
متن ارسال  در ادامه منتشر می شود
*آب و فاضلاب روستایی نمی داند یا خود را به ندانستن زده است*
وقتی آب و فاضلاب روستایی تبلیغات را مهمتر از خدمت رسانی به مردم می داند.
رسانه های پیگیر مشکلات مردم به داد ما برسید بیش از یک سال است که علی رغم پیگیری های صورت گرفته مسوولان آب فاضلاب فقط وعده‌های سرخرمنی می دهند.
 

در شهریور ماه گذشته با آه و ناله در قالب گروه هایی چند نفره با مراجعه به آب و فاضلاب روستایی و در محل کار آقای پاسره و با مراجعات مکرر به فرمانداری شهرستان بویراحمد نهایتا نتیجه این شد ما مردم شش دهستان پرشکفت بویراحمد بصورت خودیاری طبق وعده ریاست آب فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد ، اقدام به احیا چشمه های آبی با نظارت دقیق مهندسی دفتر فنی استانداری آقای مهندس غلام علی پورشریف، نمودیم اما حالا منبع آبی که با بدبختی ساختیم آب آن روانه رودخانه میشود.
مجددا بعد از ساخت منبع اصلی با هماهنگی شخص مدیر عامل الان دو ماه است که مجددا با این منابع آبی فراوان وعده انتقال آب به مدار اصلی از طریق حفر چاه از طرف ایشان به ما داده می شود و می گوید توان خرید پانصد متر لوله پلی اتیلین یا فلزی را نداریم.
جناب آقای پاسره ما مردم شش دهستان پرشکفت بویراحمد اعتقاد داریم که مدیریت داشته ها به معنای استفاده بهینه از امکانات و بهره وری به معنای واقعی است و در این شرایط که عمدتا با کمبودهایی مواجه هستیم، می توانیم با هنر استفاده از داشته ها، مسائل و مشکلات را کم کنیم.نه اینکه به فکر مردم شهید پرور این خطه از استان کهگیلویه بویراحمد نباشید.

تو گویی خبر از این که دوسال است با رنج و عذاب کیلومترها را طی میکنیم شاید جرعه ای آب قابل مصرف تهیه کنیم.
دو سال اخیر از طرف آب و فاضلاب روستایی اعلام شد که تحت پوشش قرار بگیرید و ما هم امتیازات و کنتورهای آبی در درون خانه و کاشانه مان  همچنان چشم براه هستند.
آقایان مسئول ما با خود یاری این آب رسانی به سرانجام می رسانیم اما  دست از مطالبه گری بحق خودمان برنمی داریم ما طعم بی آبی که شما تحویل می دهید را دیگر قبول نداریم،امیدمان به خدا و شاید خیری پیدا شد به مدد ما بیاید.
متن ارسال شده از طرف اهالی شش دهستان خمینی آباد ، کلگه ،چم محمد باقری سفلی و الیا،چیتاوه،تل گردی می باشد.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار