نفت‌کش‌های فاقد پلاک و یا حتی پلاک ترانزیت، اتوبوس‌های دارای باک غیر مجاز و غیر استاندارد و سایر وسایل نقلیه‌ای که این روزها به طمع تفاوت قیمت قابل ملاحظه حامل‌های انرژی شال و کلاه کرده‌اند و عازم مرز شده‌اند، بلکه از نمد اوضاع نابسامان اقتصادی که حاصل برخی بی تدبیری ها و البته عداوت دشمن خارجی است برای خود کلاهی ببافند.
کد خبر: ۶۷۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 26 October 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان احمد آرمین رئیس اداره تعزیرات حکومتی خاش از کشف 2 هزار لیتر نفتگاز قاچاق خبر داد و گفت: مامورین یگان تکاوری شهرستان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس اسکانیا نفتگاز قاچاق کشف کردند.

وی افزود: این حجم سوخت در باک غیر استاندارد خودرو جاساز شده بود.
آرمین در ادامه گفت: با توجه به عدم ارائه اسناد مثبته گمرکی و مجوزهای لازم توسط متهم، شعبه رسیدگی کننده طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاقچی را به پرداخت 52 میلیون و 990 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.
همچنین در خبری دیگر موسی عباس زاده محمودی رئیس اداره تعزیرات حکومتی سراوان از کشف 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبرداد و گفت: مامورین انتظامی پسکوه در حین گشت زنی به یک دستگاه تانکر مشکوک شدند که پس از توقیف ،در بازرسی بعمل آمده 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد .
وی در ادامه بیان داشت: بدلیل فقدان مجوزهای قانونی لازم از طرف متهم اتهام انتسابی محرز دانسته شده و مستند به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز متهم علاوه بر ضبط مواد سوختی مکشوفه به نفع دولت به پرداخت 156 میلیون و 650 هزار ریال جزای نقدی محکوم گردید.
محمد حسین جهان آبادی رئیس اداره تعزیرات حکومتی زابل نیز از کشف 2 هزار و 250 لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد و گفت: مأمورین گروهان مرزی شهرستان هیرمند ، در بازرسی از یک دستگاه خودرو ترانزیتی مقدار 2 هزار و 250 لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند .
وی افزود: متخلف در انجام بازجویی ها به قصد خود مبنی بر سودجویی و فروش سوخت ها اقرار کرد .
 
محمد حسین جهان آبادی در ادامه گفت: در همین راستا ، شعبه رسیدگی کننده مستند به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاقچی را علاوه بر ضبط کالا ، به پرداخت 110میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
در همین راستا مهدی کیخا رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت : مامورین انتظامی شهرستان ایرانشهر حین گشت زنی در حوالی روستای چاه علی به یک دستگاه خودرو کامیون نفت کش فاقد پلاک مشکوک شدند که پس از توقیف خودرو، در بازرسی صورت گرفته توسط مامورین مقدار 12 هزار و 950 لیتر مواد سوختی از نوع گازوئیل کشف شد.
کیخا در ادامه گفت: تخلف توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی محرز اعلام شد و متهم علاوه بر ضبط گازوئیل های مکشوفه به پرداخت 355 میلیون و 76 هزار و 50 ریال جزای نقدی محکوم گردید.
وی افزود : با اقدامات صورت گرفته توسط ضابطین پرونده های متعدد قاچاق کالا در ماه گذشته تشکیل گردیده که اکثر پرونده ها رسیدگی و مختومه شده است .

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
پدر از این قاچاقچی ها دربیارید ولی تو رو قرآن بگید کسی به سوخت بر هایی که با ماشین میبرن تیر نزنه، درجا میسوزن میمیرن، بگیرید جریمه کنید، زندانی کنید، ولی تیر نزنید، بخدا اینها از سر ناچاری افتادن دنبال این کار خطرناک،شرمنده زن و بچه هستن،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار