فرمانده پلیس راهور خوزستان عنوان کرد:
فرمانده پلیس راهور خوزستان با اشاره به ترافیک سنگین در مرزها گفت: توصیه می‌شود بومی‌های منطقه که برای عبور خودرو تا مواکب و نقطه صفر مرزی کارت تردد ندارند به ورودی مرزها مراجعه نکنند زیرا در صورت نداشتن مجوز از ورود خودروها جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 29 October 2018

سرهنگ منصور جمشیدی با بیان اینکه در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه ترافیک سنگین و روان است، اظهار کرد: با وجود ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به مرزها، تردد و ترافیک روان است.

وی افزود: توصیه می‌شود بومی‌های منطقه که برای عبور خودرو تا مواکب و نقطه صفر مرزی کارت تردد ندارند به ورودی مرزها مراجعه نکنند زیرا در صورت نداشتن مجوز از ورود خودروها جلوگیری می‌شود و تنها کسانی که مجوز تردد دارند می‌توانند از پارکینگ بزرگ در مسیر مواکب و مسیر منتهی به مرز شلمچه تردد کنند.

جمشیدی ادامه داد: مردم بومی منطقه نیز با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمت‌گذاران خوبی برای زائران باشیم. مراجعه خودروهایی که مجوز تردد ندارند، باعث بالا رفتن حجم ترافیک در مرزها می‌شود.

وی به ورود سامانه بارشی در مناطق مرزی اشاره کرد و گفت: طبق گزارش سازمان هواشناسی، برای مناطق مرزی در شلمچه و چذابه سرما، باد، طوفان و بارش باران پیش‌بینی شده و زائران باید حتما لباس گرم همراه خود داشته باشند، از کودکان خود مراقبت و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

فرمانده پلیس راهور خوزستان تصریح کرد: زائرانی که در حال بازگشت از سفر زیارت اربعین به خاک کشور از مرز شلمچه هستند، در سمت راست خود پایانه اتوبوس‌های مسافربری بین شهری و استانی را مشاهده خواهند کرد و اتوبوس‌ها آماده انتقال زوار به شهرها و استان‌های کشور هستند. همچنین اتوبوس‌هایی برای جابجایی زوار از نقطه صفر مرزی تا محل پارکینگ بزرگ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کلیه تمهیدات و امکانات برای بازگشت زائران فراهم واندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: طی این ایام تصادفات خسارتی جزئی در مسیر منتهی به مرز شلمچه داشتیم اما خوشبختانه تصادفاتی که منجر به حوادث ناگواری شود، رخ نداده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پلیس راهور ، اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار