کد خبر: ۶۷۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴ 01 November 2018
۴ فرد مسلح، سارقی را که برای مداوا به بیمارستان امام خمینی منتقل شده بود از حیاط بیمارستان فراری دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ساعت 11 دیروز یک زندانی برای امور درمانی به بیمارستان امام خمینی تهران توسط یک مأمور بدرقه منتقل می شود که در حیاط بیمارستان، 4 مسلح به مأمور بدرقه سازمان زندان ها حمله می کنند و با خلع سلاح وی این سارق را فراری می دهند.
این 4 مسلح اقدام به شلیک 4 تیر هوایی می کنند که خوشبختانه در این اقدام به کسی صدمه ای وارد نمی شود و بلافاصله سارق سابقه دار را که ظاهراً محکومیت طولانی مدت دارد را فراری می دهند.
گفته می شود این زندانی دارای سابقه سرقت مسلحانه و شرارت داشته که دوران محکومیت خود را در زندان سپری می کرده است.
فیلم حادثه در اختیار نیروی انتظامی
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد : یک مقام مسؤول از بیمارستان امام خمینی (ره) تهران درباره جزئیات حمله مسلحانه به این بیمارستان اظهار داشت: فیلم حمله افراد مسلح به بیمارستان توسط دوربین‌های مدار بسته به طور کامل ضبط شده و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.   

وی افزود: ساعت ۱۱:۰۸ امروز سه نفر از افراد مسلح به داخل بیمارستان حمله کرده و با شلیک هوایی سبب رعب و وحشت حاضران در درمانگاه شده و در عملیات از قبل تنظیم شده متهمی با جنسیت مرد را که به درمانگاه منتقل شده بود، فراری دادند.

این مقام مسئول از بیمارستان امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: شماری از افراد مسلح نیز در خارج از بیمارستان حضور داشته و هماهنگی‌های لازم را در بیرون درمانگاه با افراد مهاجم انجام دادند.
تلاش برای پیدا کردن این زندانی و آن 4 نفر ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار