کد خبر: ۶۷۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 06 November 2018

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آیین قرائت زیارت از راه دور حضرت محمد (ص) فردا/چهارشنبه/همزمان با 28 صفر و سالروز رحلت حضرت رسول اکرم در مسجد امام حسن عسکری زاهدان برگزار می شود.

حجت الاسلام عیسی بزمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه محوری سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی (ع) همراه با قرائت زیارت بعید حضرت رسول (ص) با سخنرانی آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان ساعت 9 صبح فردا در مسجد امام حسن (ع) این شهر واقع در خیابان هیرمند برگزار می شود.
وی با اشاره به برپایی همزمان مراسم ویژه شهادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: بعد از قرائت زیارتنامه و سخنرانی این مراسم با مرثیه سرایی و مداحی همراه خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مراسم عزاداری 28 صفر در مساجد محوری دیگر شهرستان های سیستان و بلوچستان نیز برگزار می شود.
به گزارش ایرنا 28 صفر سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) است که زیارت حضرت رسول (ص) از بعید یکی از اعمال وارده در مفاتیح الجنان به مناسبت این روز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار