مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان از سوخترسانی به بیش از ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی در جایگاه های عرضه سوخت منطقه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 08 November 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان کورش بالادست با بیان این خبر، گفت: با توجه به قرار گرفتن منطقه جغرافیایی استان سیستان و بلوچستان در شرق کشور و هم مرز بودن با کشورهای پاکستان و افغانستان و همچنین مسیر تردد تعداد کثیری از زائران پاکستانی به کربلای معلی و نجف اشرف ، برنامه ریزی های لازم جهت تامین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز جایگاه ها برای خودروهای زائرین اربعین حسینی انجام شده است.
وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با روسای نواحی تابعه و صاحبان مجاری عرضه افزود: سوخترسانی به ۷۲۶ دستگاه اتوبوس پاکستانی و ۷۰۲ دستگاه اتوبوس ایرانی حامل زائران پاکستانی از طریق سه جایگاه عرضه سوخت محمد رسول الله، پایانه مسافربری و هامون با امکانات و تجهیزات لازم بصورت شبانه روزی انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه زاهدان با همت و تلاش کارکنان ستادی و عملیاتی و تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی تاکنون هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع فرآورده های نفتی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مشاهده نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار