کد خبر: ۶۷۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 08 November 2018

پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون مطلبی با عنوان بازداشت فرماندار سابق چابهار به جرم اخذ رشوه میلیاردی» منتشر کرده است.

دراین مطلب آمده است: دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از بازداشت فرماندار سابق شهرستان چابهار به جرم اخذ رشوه خبر داد.
به گزارش عصرهامون؛ دهم مهرماه گذشته خبری منتشر شد که بر اساس آن رسانه ها مدعی شده بودند فرماندار ویژه شهرستان چابهار به دلیل بیماری از سمت خود استعفا کرده که با موافقت استاندار وقت نیز همراه شده است.
خبر استعفای فرماندار به دلیل بیماری در حالی منتشر شد که برخی فعالان فضای مجازی و رسانه ای حقیقت موضوع را در هاله ای از ابهام می دانستند که در همین راستا خبرنگار عصرهامون صحت و سقم موضوع را از دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان پیگیر شد که وی در پاسخ اظهار کرد: فرماندار سابق چابهار به دلیل اخذ رشوه بازداشت شده است.
حجت الاسلام علی موحدی راد افزود: این فرد به دلیل اخذ رشوه بیش از 3میلیارد ریال حدود 20روز است که در بازداشت به سر می برد.
وی ادامه داد: متهم هم اکنون در زندان زاهدان می باشد و بررسی روند قضایی پرونده وی نیز در حال انجام است.
شایان ذکر است فرماندار سابق شهرستان ویژه چابهار در زمان تصدی علی اوسط هاشمی بر استانداری سیستان وبلوچستان به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ایرانشهر منصوب شد و در نهایت با ارتباطاتی که با بدنه اصلاح طلبان استان داشت توانست حکم فرمانداری ویژه شهرستان مهم و بندری چابهار را در دولت دوازدهم دریافت کند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد ریگی از ایرانشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
بعد از مدت ها اداره ف مانداری چابهار با سرپرست، یه انتصاب داشت استاندار محترم جدید که آن هم بسیار ضعیف، منزوی و دور از انتظار بود.آخرش هم که اینجوری افتضاح بالا آورد.یعنی من و اغلب مردم استان دلیل این کار دولت آقای روحانی که مدعی تدبیر و امید است را نمیفهمم که که چرا مردی بزرگ که خود یک لشکر عقل و تدبیر و امید بود بود به اسم اوسط هاشمی را از استان سیستان وبلوچستان برد و یک انسان وارسته،خوب،ولی به نظرم خییییلی خیلی ضعیف برای استانداری انتخاب نمود
مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
درود بی کران الهی بر اوسط هاشمی عزیز
مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
مهندس علی وسط هاشمی انسان بسیارشایسته واراسته تلاشگر باعملکردمفیدی بود
یعقوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
جناب علی أوسط هاشمی یک إنسان شایسته و إنقلابی با شخصیت و فعال و کار کشته بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار