کد خبر: ۶۸۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 20 November 2018

مانور فرهنگی پایگاههای منتخب بسیج خواهران شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با هدف آگاه سازی بانوان و مبارزه با تهدیدات سخت و نرم دشمنان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش در حاشیه برپایی این مانور به خبرنگار ایرنا گفت: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور از سالهای آغازین و تشکیل انقلاب اسلامی نقش ارزشمندی بر عهده داشته اند.
حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی افزود: بانوان بسیجی بهترین ظرفیت برای صدور پیام انقلاب اسلامی به نسل های جوان و آینده ساز جامعه هستند و در سالهای اخیر نه تنها در ایران بلکه در عرصه های جهانی نیز موثر ظاهر شده اند.
وی اظهار داشت: تدابیر و رهنمودهای هوشمندانه امام راحل(ره)، رهبری معظم و حمایت و پشتبانی ملت بزرگ ایران از مسئولان نظام سبب استحکام پایه های انقلاب شده است.
فرمانده سپاه خاش نیز گفت: بسیج مظهر عشق و ارادت خالصانه بوده و بسیجیان دلاو در سختی ها و شرایط دشوار کشور در کنار ملت و مسئولان نظام توانسته اند انقلاب را از گزند دشمنان دور کنند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی اظهار داشت: هم اینک با گذشت چند دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی بسیجیان با اقتدار در صحنه حاضرند و از دستاوردهای کشور صیانت می کنند.
دکتر رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان و مدیر موسسه آموزش سلامت خاش نیز با تبریک هفته وحدت و بسیج گفت: اقدامات سپاه در حوزه های مختلف از جمله وحدت و همگرایی، توسعه و ارتقای شاخص های خدمات در این شهرستان قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا مانور فرهنگی پایگاههای منتخب بسیج خواهران خاش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس مرکز بهداشت و اقشار مختلف بانوان بسیجی در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار