سرپرست اداره کل زندانهای سیستان و بلوچستان:
دکتر ناصر سلیمانی سرپرست اداره کل زندانهای استان در دیدارهایی جداگانه با خالصی رئیس دادگستری و خانی دادستان ایرانشهر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۸۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰ 23 November 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل زندانهای استان در این دیدارها با تاکید بر افتتاح اردوگاه شهید لاجوردی ایرانشهر در آینده ای نزدیک گفت: با توجه به مشکلات و کمبود فضای فیزیکی در زندانهای استان و مشکلات خانواده هایی که در دیگر استانهای کشور زندانی دارند ، لازم است هر چه زودتر اردوگاه جدید شهید لاجوردی به بهره برداری برسد. وی ادامه داد: زندانیان زیادی از دیگر زندانهای کشور در نوبت انتقال به استان هستند و با توجه به تراکم جمعیت کیفری زندانهای استان امکان پذیرش زندانیان انتقالی جدید قبل از افتتاح اردوگاه شهید لاجوردی وجود ندارد.
دکتر ناصر سلیمانی همچنین اظهار امیدواری کرد با همکاری مقامات قضایی هر چه زودتر زندانیان زندان قدیم ایرانشهر به زندان جدید منتقل شوند تا بخشی از مشکلات موجود کاهش یابد. وی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: تمام تلاش مسئولان اداره کل زندانها و مسئولین زندان ایرانشهر این است که بهترین خدمت به زندانیان و خانواده های ایشان ارائه شود.دکتر سلیمانی همچنین بر حفظ و رعایت حقوق شهروندی زندانیان تاکید کرد و یادآور شد: حفظ کرامت زندانیان سرلوحه کار همکاران ما در زندانهای تابعه است.
در این دیدار خالصی رئیس دادگستری ایرانشهر نیز بر تکمیل و راه اندازی اردوگاه جدید ایرانشهر تاکید کرد و گفت: مجموعه قضایی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مشکلات رفاهی و قضایی زندانیان برطرف شود.
خانی دادستان ایرانشهر نیز گفت: با توجه به در پیش بودن افتتاح اردوگاه شهید لاجوردی و انتقال زندانیان جدید لازم هست تا تمام دستگاههای اجرایی زیر ساختهای لازم جهت پذیرش زندانیان و همچنین اسکان و ایاب و ذهاب خانواده های آنان را فراهم نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار