کد خبر: ۶۸۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 24 November 2018

امروز با فعالیت سامانه بارشی در برخی استان های کشور بارش باران و برف همراه با رعد و برق را خواهیم داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها سامانه بارشی امروز در غرب خلیج فارس، استان های واقع در جنوب غرب، غرب، مرکز، سواحل خزر، بخش هایی از جنوب، شمال غرب، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز در تهران،قزوین، زنجان، سمنان، قم و شمال شرق فعال بوده و سبب بارش باران، وزش باد، در مناطق جنوبی رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط سردسیر شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و ارتفاعات شمال شرق سبب بارش برف خواهد شد.

روز یکشنبه از میزان بارش در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و خراسان رضوی کاسته شده و در نواحی غربی و مرکزی خلیج فارس، استان های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب، سواحل خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و خراسان شمالی شرایط مشابه روز شنبه است.

روز دوشنبه عمده فعالیت سامانه بارشی در استان های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور بوده و در نواحی مرکزی، غربی و دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد و به تدریج بارش در این نواحی قطع می شود.

شدت بارش در روز شنبه در استان های گیلان، مازندران،خوزستان،چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد،شمال غرب فارس،لرستان، همدان، مرکزی، کردستان و روز یکشنبه در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر، لرستان، همدان، مرکزی و کردستان است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار