کد خبر: ۶۸۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 26 November 2018

وقتی ستاره ها می خواهند برای یک میهمانی یا مراسم فرش قرمز آماده شوند، نهایت تلاششان را می کنند تا بدرخشند و از همیشه بهتر باشند. در گذشته راز زیبایی پوست بسیاری از هنر پیشه ها در عمل های جراحی بود. اما امروزه جراحی در بین آنها به شدت کاهش یافته و بیشتر روش های کم خطر و بدون جراحی همچون آر اف در میان آنها رواج پیدا کرده است.

در حال حاضر بسیاری از ستاره ها ترجیح می دهند از روش های موثر، بدون خطر، بدون عوارض و بدون نیاز به جراحی استفاده کنند. به گونه ای که راز زیبایی پوست بسیاری از آنها در آر اف جوانسازی نهفته است. برنافیت امروز قصد دارد هنرپیشه هایی را معرفی کند که با استفاده از این روش توانسته اند پوست خود را جوان و با نشاط کنند.
آدریانا لیما

راز زیبایی پوست ستاره های هالیوود

پیش از اینکه این مدل برزیلی به عنوان یکی از زیباترین مانکن های ویکتوریا سکرت کار خودش را آغاز کند، دست به انجام مراقبت های پوستی و زیبایی زد. راز زیبایی پوست این ستاره در درمان با میکرودرم ابریژن و لیفت پوست با آر اف است. این روش ها موجب می شوند تا فیبروبلاست ها (فراوانترین سلول در بافت همبند) کلاژن های جدید تشکیل دهند و پوست را سفت کنند. روش آر اف برای درمان سلولیت نیز مفید است.

جنیفر آنیستون

راز زیبایی پوست ستاره های هالیوود

پوست جنیفر در سن 47 سالگی فوق العاده است. لبخند هالیوودی کلاسیک و پوست فوق العاده اش به نظر گران به نظر می آید. او می گوید: “خوب غذا می خورم، به طور منظم ورزش می کنم و مراقب پوستم هستم. علاوه بر اینها لیزر، آر اف و میکروکارنت را هم بسیار دوست دارم.”

جنیفر روش های تهاجمی و نیازمند به عمل را دوست ندارد. او معتقد است که نتایج بوتاکس غیر طبیعیست و عمل های جراحی نیز پر خطر هستند.

کلوئی کارداشیان

راز زیبایی پوست ستاره های هالیوود

خواهران کارداشیان از آن دسته ستاره هایی نیستند که راز زیبایی پوست خود را پنهان کنند. کلوئی در یکی از ویدئوهایش نشان داد که با روش آر اف، پستی و بلندی های سلولیت خود را از بین برده است. او از یکی از تکنولوژی های آر اف برای لیفت و رفع افتادگی پوست ران ها و باسن استفاده کرد.

در حال حاضر بیش از 10 سال است که از تکنولوژی آر اف برای سفت کردن پوست و رفع سلولیت استفاده می شود. حتی در صورت داشتن تخصص کافی از آن می توان در خانه نیز استفاده کرد.

شارلیز ترون

راز زیبایی پوست ستاره های هالیوود

شارلیز حتی در سن 41 سالگی نیز فوق العاده به نظر می رسد. او به خوبی می داند چگونه توجه همه را به خود جلب کند. هر چند زیبایی بی نظیر او ژنتیکی است، اما این پوست درخشان دلیل دیگری نیز دارد. او یکی از طرفداران مراقبت های چند گانه ی پوست است. در این روش از ترکیب میکرونیدلینگ و آر اف برای سفت کردن پوست و کاهش چین و چروک ها استفاده می شود.

البته می دانید که هر چه زمان و مراقبت بیشتری برای پوست خود صرف کنید، پوست بهتری خواهید داشت. این مراقبت می تواند شامل ورزش، رژیم غذایی و محصولات مراقبت از پوست و یا روش های غیر تهاجمی و ایمن چون آر اف باشد.

داکوتا جانسون

راز زیبایی پوست ستاره های هالیوود

سلبریتی ها در هر سنی از تکنولوژی آر اف استفاده می کنند. داکوتا در یکی از مصاحبه هایش بیان کرد که مراقبت های پوستی همچون آر اف “موجب افزایش تولید کلاژن تا 20 درصد می شود و فیبرهای کلاژن را به هم می چسباند. چرا که افزایش سن موجب از هم گسیختگی کلاژن ها می شود.”

هر چند این روش برای افراد مسن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، اما برای افرادی که خواهان پیشگیری از چین و چروک هستند نیز مفید است. این مراقبت های پوستی کلاژن ها را به پوست باز می گردانند و ظاهر آن را جوان و شاداب می کنند.

دمی مور

راز زیبایی پوست ستاره های هالیوود

هر چند دمی مور در اوایل 50 سالگی به سر می برد، اما پوست او شاداب و جوان است. یکی از مراقبت های پوستی مورد علاقه ی او رادیو فرکانسی است. به گفته ی خودش او تا حدی از این روش راضی است که به طور مدام از آن برای صاف کردن پوست، سفت کردن کلاژن ها و تحریک فیبروبلاست ها برای تولید کلاژن بیشتر استفاده می کند.

برنافیت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار