کد خبر: ۶۸۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 28 November 2018

«نعومی وامیسلی» و همسرش «دان ویستان» تصمیم گرفته اند تا به سبک عصر حجری در کنار هم زندگی کنند. آن دو همه ابزارهای زندگی مدرن را ترک کرده اند و با طراحی یک غار در داخل جنگلی دورافتاده در منطقه «کولبروکدیل» در استان «شروپ شر» بریتانیا زندگی می کنند و همه وسایل زندگی باستانی را دارند.

این زوج از حشرات تغذیه می کنند. لباس هایی از پوست خرگوش می پوشند و برای ادامه حیات، تیر و کمان برای شکار طراحی و از شاخ گوزن، وسایل آشپزی تهیه کرده اند. اوقات فراغتشان را هم در وسط طبیعت می گذرانند و زندگی غارنشینان ماقبل تاریخ را زنده می کنند.

زندگی جالب یک زوج به سبک عصر حجری

این زوج بریتانیایی بر این باورند، زندگی به سبک عصر حجری، باعث تداوم و حفظ بقاست و هدفشان این است که، پایِ این سبک زندگی را به عصر مدرن باز کنند و اسمش را هم گذاشته اند، «عصر حجری مدرن».

زندگی جالب یک زوج به سبک عصر حجری

آقای ویستال می گوید همیشه دوست داشتم در هوای آزاد زندگی کنم. او در چند برنامه تلویزیونی هم به عنوان کارشناس «زندگی در طبیعت» حاضر شده و سیزده سال پیش با همسرش در محیط کار آشنا می شود. این زوج نخستین بار در سال 2010 میلادی در ایالات متحده آمریکا، مهارت های زنده ماندن به روش صحیح در عصر حجر را به علاقه مندان آموزش داده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار