کد خبر: ۶۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 01 August 2015

مجتمع آبزی پروری شهدای خیبر یکی از چهار هسته اصلی پشتیبان قرارگاه تحقق اقتصاد مقاومتی سپاه قدس گیلان است که به منظور تولید و تکثیر زنجیره کامل ماهیان خاویاری در حال احداث می باشد که با بهره برداری کامل از این طرح سالانه ۶۰۰۰ تن خوراک آبزیان،  ۱۰۰  هزار قطعه بچه های خاویاری،  ۴۴۰ تن گوشت خاویاری و ۱۰ تن خاویار و ۱ میلیون قطعه بچه ماهی گرمابی تولید خواهد شد.


 نجفی در این بازدید با اشاره به رشادت های سپاه در عرصه های مختلف انقلاب اظهار داشت: پاسداران عزیز در حفاظت از انقلاب و در دوران دفاع مقدس با رشادت و ایسادگی از آرمان های انقلاب دفاع کردند.


وی با اشاره به نقش ارزشمند سپاه در عرصه سازندگی کشور  تصریح کرد: امروز عزیزان سپاه پاسداران  با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با بهره گیری از توان داخلی، با نگاه اقتصاد درون زا، با تلفیق علم و علم و با اندیشه های جهادی و انقلابی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند.

وی اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی توسط سپاه را اقدامی ارزشمند و در خور تحسین دانست و افزود: اقداماتی خوبی که اکنون آغاز گردیده باید با نگاه دانش محوری و دانش بنیادی عملیاتی شود.


نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت بهره گیری از تجارب و علم سازمان های تخصصی در بخش های مختلف تاکید کرد و افزود: باید از تجارب سازمان شیلات کشور  و حفاظت محیط زیست که از دانش گرانبهایی در این بخش برخوردار هستند بهره گرفت.


وی با بیان اینکه در طی سالیان گذشته پولهای بسیاری در بحث اشتغال پرداخت گردید اما بسیاری از آن در بخش اشتغال و و تولید هزینه نشد  افزود: باید بخش اعظمی از اشتغال استان از طریق ایجاد پروژه های دریا محور صورت پذیرد.


وی اظهار امیدواری کرد: انشاء ا… با عشق، علاقه و خلوصی که در بین شما عزیزان وجود دارد شاهد موفقیت های روز افزون شما در عرصه های مختلف باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به دستاوردهای گیلان در کاهش نرخ بیکاری در استان تصریح کرد: در سال جاری با وجود تمامی مشکلات  در بخش تامین آب کشاورزی اما توفیقات خوبی در این بخش حاصل شد.


وی تولید محصولات کشاورزی استان  از قبیل برنج، چای، فندوق، گل گاوزبان، گردو و گیلاس را بسیار مطلوب دانست  و افزود: کیفت و کمیت برنج تولیدی کشاورزان در سال جاری بسیار مطلوب است و واردکنندگان برنج به خود زحمت واردات این محصول را ندهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه استاندار گیلان همواره از حاشیه های سیاسی بدور بوده و تنها به کار و تلاش می اندیشد افزود: دکتر نجفی تمام توان خود را به کار بسته تا مشکلات اشتغال را حل کند و شبانه روز در تلاش است تا گیلان رشد و توسعه یابد.

سردارعبداله پور با بیان اینکه آمارهای ارائه شده حاکی از پیشرفت استان در بخش اشتغال است افزود: خوشبختانه هماهنگی و همراهی خوبی در استان وجود دارد.


وی با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران در فضای سخت تحریم های دشمنان یاری رسان دولت است گفت: در گیلان نیز بر همین اساس فعالیت می کنیم.


سردارعبداله پور با اشاره به عقب نشینی دشمنان انقلاب در مذاکرات هسته ای گفت: این کوتاه آمدنها به ناچار و بخاطر قدرت نظام اسلامی است وباید بکوشیم با همدلی در همه عرصه ها به استقلال دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار