به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات همواره سوژه مناسبی برای ثبت لحظات سرگرم کننده و خنده‌دار هستند؛ حال اگر شکل و ظاهر این حیوانات نیز عجیب و متفاوت با سایر هم‌نوعان خود باشد، بسیاری از مردم را در سراسر جهان به خنده وامی‌دارد.

در ادامه تصاویری از این حیوانات غول‌پیکر را مشاهده می‌کنید:

1- مرغ رازآلود
تصاویر منتشر شده از این مرغ عجیب و بسیار بزرگتر از حد معمول، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی در پی داشته و فیلم آن هزاران بار مورد بازدید قرار گرفته است. این مرغ بزرگ با خروج از دریچه لانه‌اش شروع به راه رفتن کرد. مرغ غول‌آسا علاوه بر قدوقامت بسیار بزرگ، پرهای زیادی دارد و از هر حیث تفاوت‌های فراوانی با هم‌نوعان خود دارد.

تصاویری از بزرگترین حیوانات جهان

تصاویری از بزرگترین حیوانات جهان

2- سامسون گربه غول‌پیکر
گربه بزرگ این خانم به طرز باورنکردنی‌ای رشد کرده و شگفتی بسیاری از مردم را برانگیخته است. این گربه ۱۲.۷ کیلوگرم وزن دارد و ۱۲۲ سانتی‌متر قد اوست. سامسون بیشتر وقت خود را به خوش‌گذرانی و تفریح مشغول است و انتشار تصاویرش در فضای مجازی باعث شده تاکنون تنها در اینستاگرام ۱۸۰۰۰۰ طرفدار داشته باشد.

تصاویری از بزرگترین حیوانات جهان

3- داریوس و خرگوشش
داریوس و دوست غول‌پیکرش بسیار رابطه خوبی با دیکدیگر دارند. طول بدن این خرگوش ۱۲۵ سانتی‌متر است و در هر سال حدود ۲۰۰۰ هویج و ۷۰۰ سیب می‌خورد. به دلیل جثه بزرگ این خرگوش و تغذیه بسیار زیادش هزینه یکسال نگهداری از آن حدود ۵۰۰۰ هزار پوند است. داریوس هر روز یک کاسه بزرگ از خوراکی‌های خوشمزه را برای خرگوش خود حاضر می‌کند.

تصاویری از بزرگترین حیوانات جهان

4- چاق‌ترین سنجاب دنیا
سنجاب خاکسری که در یک پارک ملی حفاظت شده در کالیفرنیا زندگی می‌کند، پس از خوردن تغذیه‌های متعددی که گردشگران به او می‌دهند، به شکل عجیبی چاق شده است. عکاس این تصویر ماریانا لیندن نام دارد و زمانی که برای عکاسی به پارک رفته بود، پس از گرفتن چندین عکس برای رفع گرسنگی تعدادی فندق از کوله خود درآورد که ناگهان با این سنجاب چاق مواجه شد.

تصاویری از بزرگترین حیوانات جهان

5- بزرگترین سفره ماهی جهان
در سال ۲۰۱۵ سفره ماهی بسیار بزرگی توسط گروهی از محققان شناسایی شد. این سفره‌ماهی در آب‌های شیرین رودخانه مای لانگ تایلند دیده شده است. تصاویر این سفره ماهی بزرگ در فضای مجازی به عنوان بخشی از اسرار اقیانوس مشهور است. سفره ماهی غول پیکر ۳۶۲ کیلوگرم وزن دارد.

تصاویری از بزرگترین حیوانات جهان