کد خبر: ۶۹۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 05 January 2019

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: انجام ماهانه بیش از ۳۳۰ زایمان طبیعی در بخش های زایمان ایمن مراکز خدمات جامع سلامت حضرت ولی عصر و فاطمه زهرا(س) زاهدان از ثمرات طرح تحول سلامت در حوزه خارج بیمارستانی و موفقیت بزرگ دانشگاه زاهدان در ترویج زایمان طبیعی است .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، طباطبایی افزود: یکی از اهداف طرح تحول، عدالت و برابری در ارائه خدمات سلامت است بر همین اساس دو مرکز ولی عصر و فاطمه زهرا (س) با مجربترین کادر سلامت و بروزترین تجهیزات در حاشیه شهر زاهدان به شهروندان و مادران باردار خدمات مطلوبی ارائه می کند .

وی گفت: با جدیت و پیگیری مراقبین سلامت در پایگاههای حاشیه شهر زاهدان شاهد افزایش کمی وکیفی مراقبتهای پیش از بارداری، حین بارداری و پس از بارداری در خصوص مادران باردار هستیم .

طباطبایی خاطرنشان کرد: تمامی خدمات بخشهای زایمان ایمن در حاشیه شهر از زمان مراجعه مادران باردار تا ترخیص پس از زایمان بصورت کاملا رایگان ارائه می شود .

وی اظهار کرد: یکی از نکات جالب توجه، مراجعه داوطلبانه، چند مادر باردار از مناطق مرکزی شهر زاهدان به پایگاههای زایمان ایمن حاشیه شهر برای انجام زایمان و اعلام رضایتمندی آنان از نحوه خدمات پس از زایمان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار