کد خبر: ۶۹۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 05 January 2019

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی بر پایه استقلال، آزادی، حفظ عزت و سربلندی بنا شده که این موارد در صدر اسلام توسط رسول خدا(ص) شکل گرفته بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد اظهار داشت: درک عمیق مردم و عشق به انقلاب اسلامی از جمله مبانی اصولی این ارزش به شمار می‌رود از این رو وحدت و یکپارچگی مردم سبب پیشبرد اهداف اسلامی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه استقلال آزادی و حفظ عزت و سربلندی بنا شده است خاطرنشان کرد: این موارد همان اصولی است که در صدر اسلام توسط رسول خدا(ص) شکل گرفته است.

وی بیان کرد: مردم چهل سال پشت انقلاب ایستاده اند و نشان داده‌اند که دشمن به هیچ طریقی نمی تواند بین آنها و نظام فاصله بیاندازد.

سلیمانی با اشاره به اینکه دولتمردان نباید برای دولت و فرد خاصی کار کنند گفت: همه دولتمردان انقلاب باید بدون هیچ تبعیضی هدفشان خدمت به مردم و نظام اسلامی باشد.
امام جمعه زاهدان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که به درستی تمام مشکلات را پشت سر گذاشته و به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب پیری ناپذیر است.

به گفته وی انقلاب اسلامی در حال حاضر به یک انقلاب فراگیر و الگوی جهانی برای تمام دنیا تبدیل شده است که بسیاری از ملت‌ها و دولت‌ها به دنبال چنین انقلابی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار