نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جلسه شورای آموزش و پرورش زاهدان گفت همه ما بدهکار آموزش و پرورش هستیم چرا که هر کس سمت و جایگاهی در جامعه دارد به برکت استفاده از محیط مدرسه و آموزش و تعلیم و تربیت در آن است.
کد خبر: ۷۰۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ 06 January 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان آیت الله سلیمانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: همه ما بدهکار آموزش و پرورش هستیم چرا که هر کس سمت و جایگاهی در جامعه دارد به برکت استفاده از محیط مدرسه و آموزش و تعلیم و تربیت در آن است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان افزود: توجه به مدارس به عنوان یک الگوی اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم است و باید به این مکان مقدس احترام گذاشت.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سیستان و بلوچستان از نظر توسعه مراکز آموزشی دارای تفاوت هایی است که گاهاً توجه به مراکز بزرگ باعث فراموش شدن مراکز کوچک شده است.
آیت الله سلیمانی ادامه داد: این عوامل گاهی به بی عدالتی و تبعیض تعبیر می شود و مورد سوء استفاده دشمن قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر توجه بیشتر به سرویس مدارس گفت: توجه به سرویس رفت و آمد دانش آموزان از جمله عوامل مهم در حفظ سلامت دانش آموزان و جلوگیری از برخی سوء استفاده ها در فضای مجازی است.
امام جمعه زاهدان استفاده از خیرین مدرسه ساز را فرصتی مناسب برای گسترش فضاهای آموزشی و توسعه تجهیزات دانست و بر حمایت و استفاده از این ظرفیت تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار