توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان صورت گرفت:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بازدید از بخش های مختلف واحد تولید فرآورده های لبنی سحر صنعت شرق زاهدان، با مدیرعامل آن نیز گفتگو کرد
کد خبر: ۷۰۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 09 January 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مهرداد جهاندیده در این دیدار گفت: آمادگی داریم تا با تسهیل شرایط و همکاری بین بخشی، زمینه را برای شروع بکار مجدد این واحد تولیدی فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه راه اندازی مجدد این واحد تولیدی می تواند ضمن سودآوری ، زمینه اشتغال را نیز در استان ایجاد کند افزود: باید همه دستگاههای دست اندر کار در کنار سرمایه گذارانی که در استان فعالیت می کنند قرار گیرند تا مشکلات و موانع نتواند مانع فعالیتشان شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین ابراز امیدواری کرد تا بخشی از معوقات بانکی و شرایط لازم برای راه اندازی مجدد این واحد تولیدی از محل کمک های فنی و اعتباری که به استان تخصیص می یابد مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت فرآورده های لبنی سحر صنعت شرق هم در این دیدار گفت: این واحد تولیدی چندین سال است که بدلیل عدم توانایی در پرداخت معوقات بانکی غیرفعال شده است.

حسینی با بیان اینکه راه اندازی مجدد این واحد تولیدی بطور مسقیم و غیرمستقیم برای 500 نفر اشتغالزایی می کند افزود: تمامی زیرساخت ها در این واحد تولیدی با استفاده از دانش روز و تجهیزات مدرن دیده شده است.

وی همچنین استفاده از ظرفیت همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان را عامل مهمی در رونق صادرات محصولات لبنی و ایجاد ارزش افزوده برای استان و کشور بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار