مراسم تودیع سعید مهتدی و معارفه رضا صدری، مدیرعامل سابق و جدید شرکت آب نیروی مکران-منطقه آزاد چابهار، با حضورعلیرضا منیری ابیانه مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران، پرسنل این شرکت و مدیران ارشد شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 12 January 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این مراسم مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران با تقدیر از زحمات مهندس مهتدی در طول دو سال تصدی این سمت گفت در تخصص و نام نیک مهندس مهتدی همین بس که هرکجای این صنعت بزرگ بروید، نام و یاد ایشان به نیکی آورده می‌شود که این افتخاری بزرگ برای ایشان و ماست که با وی همکار بودیم.

منیری با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات مثبت صورت گرفته در مجموعه آب‌نیروی مکران در طول مدیریت مهتدی از ایشان برای تداوم همکاری در هیات مدیره این شرکت تقاضا نمود و گفت تجربیات، دانش و ایده‌های بکر حاصل سال‌ها زحمات بی‌دریغ مهندس مهتدی است که حیف است مجموعه به سادگی از نعمت وی محروم شود.

در این مراسم مهتدی جداشدن از مجموعه آب نیروی مکران و شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران را در جهت رعایت اخلاق حرفه‌ای و رعایت برخی ملاحظات دانست و گفت خاطرات خوش دوران همکاری با این مجموعه، همواره در یاد و خاطرم ماندگار است و هم امیدوارم و هم شک ندارم که این مجموعه با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه خواهد داد و موفقیت‌های بزرگ و مهمی با حضور مهندس صدری به دست خواهد آورد.
در پایان رضا صدری مدیرعامل شرکت آب نیروی مکران نیز با ابراز خرسندی از حسن اعتماد صورت گرفته در انتخاب و انتصاب وی به این سمت، برای مهندس مهتدی و سایرین آرزوی موفقیت نمود.

صدری تلاش در جهت آبادانی و توسعه را در کشور مایه مباهات هر مهندس ایرانی دانست و گفت معتقدم فرصت کمک به توسعه و آبادانی منطقه مکران، باقیات الصالحاتی است که با اعتماد صورت گرفته نصیب گردیده است و باید به درستی از این فرصت بهره گیریم تا بتوانیم یادگاری ارزنده از خود به جا بگذاریم؛ یادگاری که بی‌شک سبب رویش‌ها و فرصتی برای آبادانی و توسعه منطقه و استان پهناور سیستان و بلوچستان پدید خواهد آورد.

گفتنی است رضا صدری از مدیران جوان و خوشنام صنعت نفت است که سابقه حضور در فازهای 13، 22 تا 24 پارس جنوبی و چندین میدان نفتی در ایران و خارج از کشور را در سمت‌های مربوط به مدیریت پروژه در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار