استاندار سیستان‌وبلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صادرات در کشور مالیات ندارد و کسانی که امر صادرات را انجام می دهند و ارز را وارد کشور می‌کنند از دادن مالیات معاف می باشند و در سال آینده نیز که این مورد پیش بینی شده به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۷۱۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲ 01 February 2019

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید وزیر اقتصاد و دارایی از مرز میرجاوه در خصوص مالیات واردات و صادرات مرزنشینان در جمع خبرنگاران گفت: صادرات در کشور مالیات ندارد و کسانی که امر صادرات را انجام می دهند و ارز را وارد کشور می‌کنند از دادن مالیات معاف می باشند و در سال آینده نیز که این مورد پیش بینی شده به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور است.

احمد علی موهبتی همچنین در این خصوص افزود: در حوزه صادرات درصورتی از مرزنشینان مالیات اخذ نمی گردد که مرزنشین خود از کارت استفاده نماید.

وی همچنین به استثنائاتی در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: تجاری که با کارت پیله وری اقدام به صادرات و واردات کالا می‌نمایند مستحق دریافت مالیات می باشند. استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ضروری است مرزنشینان خود با کارت پیله وری اقدام به کار اقتصادی نمایند و از در اختیار قرار دادن کارت خود به غیر خودداری نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار