معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:
عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از سومین قطب پتروشیمی کشور در شهرک پتروشیمی مکران چابهار گفت شهرک پتروشیمی مکران پتانسیلی عظیم در جنوب شرق کشور است که با فعالیت‌های مثبت در حوزه محیط زیست، چشم‌انداز توسعه پایدار در منطقه را دست‌یافتنی کرده است
کد خبر: ۷۱۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 04 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از شهرک پتروشیمی مکران، عیسی کلانتری گفت با حساسیتی که مسئولین پتروشیمی مکران از بدو تاسیس در موضوع محیط زیست داشته‌اند و با توجه به پتانسیل عظیم این مجموعه عظیم صنعتی در جنوب شرق کشور، انتظار ایجاد توسعه پایدار به کمک این طرح در منطقه را داریم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست موقعیت مکانی و سایت انتخاب شده برای ایجاد شهرک پتروشیمی مکران را خوب قلمداد نمود و گفت سازمان حفاظت محیط زیست موافق توسعه سومین قطب پتروشیمی کشور در نقطه انتخاب شده می‌باشد.

معاون رئیس جمهور در پایان با تقدیر از نگاه مثبت مدیران ارشد هاب سوم پتروشیمی کشور به مقوله محیط زیست گفت با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای صیانت از محیط زیست - که نشات گرفته از اهمیت این موضوع در سیاست‌های کلان مجموعه دارد – جا دارد مسئولین پتروشیمی مکران را به عنوان نمایندگان خود در صنعت معرفی کنیم؛ چرا که به واقع محیط زیست میراثی بزرگ برای فرزندان و آیندگان خواهد است و حفظ و حراست آن بر عهده همه بخش‌ها می‌باشد.

در آغاز این بازدید علیرضا منیری ابیانه مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران ضمن تشریح سیاست‌های کلان مجموعه به بیان آخرین وضعیت پروژه پرداخت. همچنین رضا صدری مدیرعامل شرکت آب نیروی مکران، عظیم کوهستانی مدیر HSEQ و محمود ذوقی مسئول دپارتمان محیط زیست شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در توضیحاتی ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه، به بیان وضع آخرین مجوزهای محیط زیستی و مطالعات مربوطه در دست اقدام پرداختند.

پتروشیمی مکران؛ پتانسیلی عظیم در جنوب شرق کشور/محیط  زیست حامی فعالیت‌های پتروشیمی در سایت انتخاب شده است/توسعه پایدار در جنوب شرق کشور با پتروشیمی مکران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار