مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از اسکان 271 نفر گرفتار در سیل های جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 09 February 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طبق گزارشات ارسالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان (eoc) بر اثر بارندگی های شدید در تاریخ 14 لغایت 17 بهمن ماه در جنوب استان و به راه افتادن سیل در شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر، سرباز و چابهار 24روستا دچار حادثه شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر به محض اطلاع تیم های ارزیاب خود را به مناطق سیل زده اعزام و پس از ارزیابی 36 تیم عملیاتی و تخصصی وارد منطقه شدند.
وی گفت: در این مناطق 339 نفر آسیب دیده داشتیم که با استقرار 64 چادر امدادی اسکان افراد توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر صورت گرفت.
همچنین 227 تخته پتو، 105 تخته موکت، 330 کیلو نایلون و اقلام دیگری از قبیل کنسروجات، نان و بسته های غذایی، والر و فانوس بین افراد آسیب دیده توزیع گردید.
رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش می باشند تا به محض اطلاع به مناطق سیل زده اعزام و خدمت رسانی خود را آغاز نمایند همچنین جمعیت هلال احمر با شماره گیری 112 در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل پاسخگوی هم استانی های عزیز در هنگام حوادث می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار