احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر نمود. متن پیام موهبتی بدین شرح است:
کد خبر: ۷۱۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 11 February 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر نمود. متن پیام استاندار سیستان و بلوچستان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک بار دیگر در یوم الله 22 بهمن و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد و علی رغم توطئه ها و دسیسه های دشمنان، بار دیگر استان پهناور سیستان و بلوچستان به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.

اینجانب ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی استان سیستان و بلوچستان که در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم استان که در حقیقت تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

در پایان از خداوند متعال تداوم و استمرار راه انقلاب اسلامی و برای مردم شریف و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر و به ویژه نیروهای جان برکف امنیتی و انتظامی استان که با تمام توان وظیفه سنگین و مهم برقراری آرامش و امنیت در این ایام که مصادف با عزاداری ایام فاطمیه(س) نیز بود؛ را به شایستگی برعهده داشتند، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نمایم.

 

احمدعلی موهبتی

استاندار سیستان و بلوچستان

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چقدر ایشون با کلاس و خوب هستند که سریع تشکر هم فرستاد
آفرین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار