کد خبر: ۷۱۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 14 February 2019

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: ۲۷ نفر در حادثه تروریستی سیستان شهید شدند که همگی متعلق به استان اصفهان از سپاه صاحب الزمان و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) هستند.

سردار مجتبی فدا در گفت و گو با مهر، در ارتباط با حادثه تروریستی شب گذشته در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروهای ما که عمدتا از اعضای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) هستند دو سالی است در  منطقه سیستان حضور دارند و فاصله محل استقرار آنها از زاهدان ۳۷۰ کیلومتر است.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات و مسائل امنیتی در  زمینه تردد در این منطقه لحاظ شده است، افزود: اعضای لشکر ۱۴ امام حسین روز گذشته پس از رسیدن به سراوان سوار دو اتوبوس شدند تا مسیر باقیمانده تا زاهدان را طی کنند و این دو اتوبوس با فاصله منظم از یکدیگر حرکت می کردند.

وی با بیان اینکه سرنشینان این اتوبوس ۳۹ نفر بودند، گفت:  ۲۷ نفر در این حادثه تروریستی شهید شدند که همه متعلق به استان اصفهان از سپاه صاحب الزمان و لشکر ۱۴ امام حسین  (ع) هستند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تاکید کرد:  هفت نفر از این افراد بسیجی و بقیه نیروهای کادر  بسیج بوده اند.

وی با بیان اینکه این شهدا عمدتا درجات مختلف نظامی دارند، تاکید کرد: اصفهان بعد از جنگ به جز کاروان غواصان شهید چنین کاروان شهدایی به خود ندیده است، اصفهانی ها از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در دفاع از کشور و نظام نقش بسزایی داشتند، همانطور که قبل از انقلاب اصفهان اولین شهر دارای حکومت نظامی بود و در طول انقلاب و دفاع مقدس نیز نقش بی بدیل در  دفاع از کشور داشته است.

فدا با بیان اینکه مراسم وداع با این شهدا  فردا در ناحیه بسیج امام صادق (ع) و پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، بیان داشت: روز شنبه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی سیستان برگزار  می شود و مکان و زمان دقیق آن بعدا اعلام می شود.

وی با بیان اینکه پیکر شهدای شهرستان در طول هفته آینده به زادگاهشان منتقل می‌شود، گفت: یک شنبه هفته آینده مراسم گرامیداشت این شهدا در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار