در پی حمله انتحاری شامگاه گذشته (۲۴ بهمن ماه) به اتوبوس حامل نیروهای سپاه در محور خاش- زاهدان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شد، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۷۱۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 14 February 2019

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت وحشیانه تروریستی شامگاه گذشته که منجر به شهادت ۲۷ تن از برترین فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجروح شدن جمعی دیگر از حافظان امنیت و مرزهای میهن اسلامی، آن‌هم تنها ۲ روز پس از حماسه معجزه گون حضور ده‌ها میلیونی ایرانیان انقلابی، فهیم و زمان شناس گردید، حکایت از تاثیر سیلی سخت مردم ایران به سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و تروریسم آمریکایی و اقدام شیطانی آنان در انتقام از این شکست تاریخی و ماندگار دارد.

از دولت برادر پاکستان و نهادهای امنیتی و ارتش این کشور همسایه انتظار است با تشدید اقدامات و تدابیر امنیتی در مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران، عرصه را بر تروریست‌های تکفیری و مزدور دشمنان دو ملت، تنگ و با برخورد قاطع با آنها امکان هرگونه اقدام ضد امنیتی و مخاطره انگیز را از آنان سلب نماید.

با محکومیت شدید این جنایت تروریستی، شهادت پاسداران و بسیجیان این حادثه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور و مجاهد استان اصفهان تبریک و تسلیت عرض نموده و اطمینان می‌دهیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راسخ‌تر و مصصم‌تر از گذشته در ادامه راه و آرمان شهیدان والامقام ضمن صیانت از امنیت و مرزهای میهن عزیزمان انتقام خون این شهیدان مظلوم را از دشمنان خبیث و وابسته به اردوگاه استکبار جهانی خواهد گرفت.

سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
سردار شجاع . مدارا و چشم پوشی با این قوم وحشی بس است. اینها معنی خدمات ارزنده سپاه را نمیدانند . وقت ان است که از میدان حذف شوند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
درود بر امید عزیز

کاملا درست میفرمایید افراد نامحرم را باید حذف کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار