با حضور مدیر کل زندان ها و مسؤلین قضایی شهرستان کهگیلویه صورت گرفت:
ساختمان جدید انجمن حمایت از زندانیان دهدشت با حضور مدیر کل زندان ها، رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 16 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندان های کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت اعضاء هئیت مدیره و همکاری مسؤلین قضایی دهدشت با حضوراسماعیل جمیاری مدیر کل زندانها، مهرداد کرمی رئیس دادگستری، روشندل دادستان و اعضاء هئیت مدیره ، ساختمان جدید انجمن حمایت از زندانیان دهدشت در فضایی مطلوب و مناسب جهت رفاه حال مراجعین به بهره برداری رسید.
 
افتتاح ساختمان انجمن حمایت زندانیان دهدشت
 

در جلسه ای که در آئین افتتاح این مرکز برگزار شد اسماعیل جمیاری مدیر کل زندان ها ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گفت: برای گره گشایی از مشکلات خانواده زندانیان همه مکلفیم، چرا که مغفول ماندن از خانواده های زندانیان باعث ایجاد آسیب و تکرار چرخه جرم می شود.
وی اظهار داشت: هر چند در انجمن حمایت از زندانیان دهدشت با حمایتهای دادستان دلسوز اقدامات خوبی انجام داده است ولی لازم است تا با انجام فعالیت های زودبازده نسبت به توانمند نمودن انجمن برای ارائه خدمات بیشتر تلاش کرد.
مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان افزود: متأسفانه در شهرستان کهگیلویه بعلت نبود کارخانه و یا کارگاههای تولیدی و صنعتی و ضعف و فقر اقتصادی حاکم بر منطقه باعث شده تا بسیاری از خانواده‌های زندانیان با مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عدیده ای مواجه شوند لذا جا دارد تا این انجمن در راستای اهداف ارزشمند خود در حمایت از زندانیان و خانواده آن ها با ایجاد راههای درآمد و همچنین جلب مشارکت و کمک دیگر دستگاههای حمایتی اقدام نماید.
جمیاری با تقدیر از دادستان واعضاء هئیت مدیره و سپاس از عملکرد مثبت انجمن دهدشت اظهار داشت : در راستای تقویت بنیه انجمن حمایت از زندانیان دهدشت و حمایت بیشتر به خانواده ها ۱۱ میلیون تومان از محل کمکهای بنیاد تعاون به انجمن حمایت دهدشت کمک خواهد شد.
مهرداد کرمی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه ونیز در این جلسه ضمن تقدیر از مدیر کل زندانها به واسطه حمایتهای مادی و معنوی از انجمن حمایت اظهار داشت: دغدغه مسؤلین قضایی جلوگیری از توسعه و گسترش جرم و بزهکاری در جامعه به خصوص خانواد های بی بضاعت و زندانی است که ما با نگاه حمایتی از خانواد های نیازمند از هیچ تلاش و مساعدتی فرو گذار نخواهیم بود.
شایان ذکر آنکه ساختمان جدید انجمن حمایت از زندانیان دهدشت در محل دادگستری قدیم با بهسازی، تعمیر، تجهیز و زیباسازی در فضایی ۷۰ متری جهت حال رفاه مراجعین و خانواده های زندانیان تعبیه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار