کد خبر: ۷۱۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 16 February 2019
با برنامه ریزی انجام شده برای دومین سال متوالی، کتابت کل قرآن مجید توسط ۱۲۰ نفر از زندانیان زندان یاسوج به رشته تحریر درآمد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندان های کهگیلویه وبویراحمد اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانها با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء برنامه های فرهنگی تربیتی و بستر سازی مناسب برای تعمیق بخشیدن به آموزه های دینی در بین زندانیان این برنامه ی قرآنی توسط ۱۲۰ نفر از زندانیان در سالن ورزشی زندان یاسوج به اجرا درآمد.
 
کتابت قران توسط 120 زندانی کهگیلویه و بویراحمدی

وی که در جمع کاتبان این کتاب عظیم خداوندی سخن می گفت اظهار داشت: توفیقی است تا در یک ساعت با قرآن مأنوس شده و آن را با دیدگان و دستان طاهر لمس کنید تا بلکه هم در بازسازی شخصیت شما اثر گذار باشد و هم یک اثر ماندگار و ارزشمندی به یاد گار بگذارید.
این مقام ارشد زندان های استان به تشریح برنامه ها و فعالیتهای قرآنی در سطح مراکز بازپروری استان اشاره و تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان و با هدف مأنوس شدن زندانیان با کلام وحی الهی علاوه بر جزء خوانی روزانه ، برپایی محافل انس با قرآن ، روخوانی و روانخوانی ، ۱۳۶ نفر از زندانیان استان حافظ برخی از جزء های قرآن بوده که در مسابقات سراسری حفظ قرآن مجید نیز شرکت کرده و این از افتخارات مانوس بودن با قرآن و پرداختن به برنامه های دینی است.
 
کتابت قران توسط 120 زندانی کهگیلویه و بویراحمدی

جمیاری با توصیه به زندانیان اظهار داشت: از آنجائیکه قرآن مجید شفا و رحمت بوده در التیام دردهای روحی و روانی بسیار مؤثر بوده لذا با تمسک به این کتاب الهی و غور در معنی و گفتار آن می توانید هم به کنه وجودی و سرشت پاک خود بازگردید و هم در مسیر حقیقت گام بردارید.
شایان ذکر آنکه برای دومین سال متوالی در این حرکت معنوی ۱۲۰ حزب قرآن مجید توسط ۱۲۰ نفر از زندانیان در یک ساعت به رشته تحریر درآمد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار