کد خبر: ۷۱۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 17 February 2019

منابع خبری اردن مدعی شدند که سرکرده تشکیلات تروریستی داعش و پنج تن از وزرای دولت خودخوانده آن در دیرالزور واقع در شرق سوریه تحت محاصره قرار دارند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، خبرگزاری دولتی اردن (بترا) روز شنبه به نقل از یک منبع امنیتی عراق مدعی شد که «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش و پنج نفر از وزرای دولت خوانده آن در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه تحت محاصره قرار دارند.

این منبع امنیتی عراقی تاکید کرد: عناصر داعش در آخرین پایگاه آن در سوریه در یک منطقه کوچک در دیرالزور تحت محاصره هستند که مساحت آن حدود هفت کیلومتر مربع است.

وی اظهار داشت که نیروهای عراقی در راستای مقابله با نفوذ تروریست‌ها، هرگونه تحولاتی را در مناطق مرزی خود با سوریه رصد می‌کنند.

این در حالیست که سرنوشت سرکرده گروه تروریستی داعش هم چنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و اخبار ضد و نقیض زیادی در این خصوص منتشر می شود.

خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه بیش از یک سال است که برچیده شده است و هم‌اکنون عناصر باقی مانده از این گروه تروریستی در منطقه الباغوز (شرق سوریه) در مساحتی کمتر از دو کیلومتر مربع محاصره شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار