حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد و علت آن‌را تفکر زیبای مقام معظم رهبری در جوان‌گرایی دانست.
کد خبر: ۷۱۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 22 February 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان  وبلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه امروز زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد و علت آن را تفکر زیبای مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌گرایی بیان نمود.

وی گفت: البته چون بنده نمایتدگی مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارم قطعا تا پایان دوره پیگیر مسائل استان خواهم بود و بعضی از کارها را از طریق حوزه نمایندگی تعقیب خواهم کرد.

آیت الله سلیمانی افزود: اما نگاه رهبر معظم انقلاب و دفتر حضرت آقا مساله جوان‌گرایی است که نام من هم در این لیست قرار گرفته است که به گفته رئیس دفتر مقام معظم رهبری بنده اولین شهید این تفکر زیبا هستم که در ادامه نیز سایر عزیزان به این شهادت نائل می شوند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی گفت: از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و حلایت می طلبم و امیدوارم مردم عزیز استان کاستی ها، ضعف ها و نارسایی ها را بر من ببخشید و قطعا من هرکجا باشم دعاگوی لطف مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان خواهم بود.

گفتنی است آیت‌الله سلیمانی که از بزرگ منادیان وحدت در استان پهناور سیستان و بلوچستان به حساب می‌آید از سال 1380 به مدت 17 سال نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان بود که نقش بی بدیلی در توسعه امنیت پایدار و تغییر نگاه‌ها به این استان ایفا نمود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
تابناك عزيز يعني يك نفر هم اين خبرراخوانده تا اصلاح كند درقسمت آخرخبرآيه ا...كدخدايي به جاي سليماني و27 سال به جاي هفده سال ازشما انتاظار چنين اشتباهات آشكاري نداريم.باتشكر
مدیر پایگاه با تشکر از دقت جنابعالی، خبر اصلاح شد
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
خدا رحمت کنخ آیه الله سلیمانی را امروز عملا هم به شهادت رسیدند
مدیر پایگاه درود بر تو شهاب و رحمت بر آن سعید فقید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار