کد خبر: ۷۲۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲ 02 March 2019

حسین هدایتی اسپانسر پیشین پرسپولیس به اتهام کسب مال غیر در دادگاهی در تهران محاکمه می‌شود و این دادگاه می‌تواند دامن‌گیر عده‌ای از فوتبالی‌ها شود!

به گزارش تابناک ورزشی، حسین هدایتی که معروف شده بود به عابربانک پرسپولیس حالا به دلیل کسب اموال غیرقانونی و اخلال در نظام بانکی کشور محاکمه می‌شود. او در یک دهه گذشته برای رسیدن به شهرت نقشی پررنگ در ورزش کشور داشته است و حالا حدود ۲ هزار میلیارد تومان پرونده مالی دارد.

یکی از نکات مهمی که نماینده داستان در کیفرخواستش درباره او گفته، این است که افراد باید اموالی که او در اختیارشان قرار داده است را پس بدهند. هدایتی در دو سه فصل گذشته بیش از ۲۰میلیاردتومان به پرسپولیس کمک کرده است و خودش ادعا کرده مبالغی را به وحید امیری ، آنتوان گولچ، طارمی ، رضاییان، بیرانوند و تعداد دیگری از ستاره های پرسپولیس داده است.
غیر از این یک میلیارد به تیم ملی فوتبال ایران پاداش داده و بخشی از قرارداد و حقوق کارلوس کی روش را پرداخته است. در ادوار قبل هم کمک هایی را به علی پروین و یک سری از تیم های لیگ برتر داشته که اگر قرار به برگرداندن این پول ها شود، تقریبا نام بسیاری از بزرگان فوتبال ایران، بخصوص پرسپولیسی ها در لیست بازگشت اموال بیت المال قرار می‌گیرد. البته به شرطی که این اتهامات هدایتی در دادگاه تائید شود و دادگاه به جای باشگاه‌ها یا فدراسیون هایی که این پول‌ها را گرفته اند، اشخاص را مرجع بازپس دهی اموال کند.

بازیکنان‌پرسپولیس سکه‌های هدایتی را پس می‌دهند؟

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
این خبر توسط یک استقلالی تنظیم شده است! شرم بر تو باد!
ر.ص
محمد چاکرزهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
از کجاش ناراحتی
پرسپولیس پول گرفته
این مردک دزد شیاد عابربانک پرسپولیس بود
چون پرسپولیس پول گرفته برا اینکه شما طرفداران این تیم پر از ....ناراحت نشید بیاد بگه فلان تیم لیگ قطر از هدایتی پول گرفته؟
نه عااااااامو، زمستون رفته، حالا روسیاهیشه که زغال بدبخت مونده،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار