کد خبر: ۷۲۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲ 07 March 2019

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: واردات دام زنده برای نخستین بار در کشور از طریق دریای عمان و بندر شهیدبهشتی چابهار انجام می شود.

به گزارش ایرنا، مرعشی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای واردات دام زنده که در سرسرای فرمانداری چابهار برگزار شد اظهار داشت: واردات دام زنده به کشور از طریق چابهار به صرفه و می تواند بخشی از مشکلات گرانی گوشت قرمز را مرتفع می کند.
وی افزود: بر اساس سیاست های دولت با پیگیری های انجام شده از هفته آینده برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان واردات دام زنده را شاهد خواهیم بود.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: این اقدام به منظور تنظیم قیمت گوشت در سطح کشور بویژه این انجام می شود.
وی ادامه داد: خرید دام زنده از کشورهای مختلف انجام شده و برای نخستین بار دام زنده با محموله کشتی در بندر چابهار پهلو خواهد گرفت.
مرعشی اظهار داشت: پس از وارد شدن دام در چابهار به کشتارگاههای استان منتقل می شود.
وی از همکاری و حضور معاون بازرگانی و پشتیبانی امور دام کشور، مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و سایر اعضای مربوطه در چابهار قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
خیلی جالب است تنظیم بازار شده فقط و فقط مختص شهرهای بزرگ جالب اینکه دام زنده وارد استان می شود مستقیم به سایر نقاط کشور مردم استان گوشت گاو و گوسفند زیر قیمت 100 هزار تومان کمتر نمی بینند امان از ناعادلانه بودن در این کشور و تا حالا اصلا یارانه گوشت تو این استان توزیع نشده است
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
دولت مردان به جای توزیع در مورد اینکه چندین محموله دیگر از مرز زمینی و دریایی دام وارد می شود کمی هم به فکر استان باشن اگر یارانه ای و تنظیم بازار است چرا این استان نمی دهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار