کد خبر: ۷۲۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 23 March 2019

 مردم خاش سیستان و بلوچستان به رسم همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به معرفی توانمندی ها، آداب و رسوم و فرهنگ غنی این شهرستان اقدام و ظرفیت های قوم بلوچ را در ورودی شهر به نمایش می گذارند.

به گزارش ایرنا سپاه و بسیج، شوراها، دهیاران و شهرداران، فرمانداری،بخشداران و دستگاههای اجرایی، هلال احمر و میراث فرهنگی، ارشاد، جهاد کشاورزی و غیره با مردم این شهرستان در معرفی توانمندی های منطقه سهیم هستند.
شهرداری خاش با خریداری و نصب المان های جدید به استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی رفته تا خاطراتی خوش برای هموطنان ایرانی رقم بخورد. 
شهردار خاش به خبرنگار ایرنا گفت: جدای از نصب المان ها، کاشت گل و گیاه و کمک به نظافت شهر سفره های هفت سین نیز در نقاط مختلف این شهر به نمایش گذاشته شده است. 
عبدالمجید تمندانی افزود: شهرداری همه ساله در حدود سه ماه قبل با برپائی نشست های مختلف و با استفاده از نظرات کارشناسان برای تعطیلات نوروزی و نمایش چهره ای زیبا و با نشاط از شهر اقدام می کند. 
وی بیان کرد: برپایی سیاه چادر فرهنگی علاوه بر استقبال، راهنمایی و پذیرایی از مسافران نوروزی و برپائی غرفه های عرضه محصولات صنایع دستی، کشاورزی و گیاهان داروئی با همکاری سپاه، هنرمندان و روستاییان توانمند شهرستان خاش خدماتی را به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه می دهد. 
شهردار خاش گفت: امسال نیز طبق روال سال های قبل سیاه چادر شهرداری در جوار مسجد ابوالفضل(ع) برپا شده است.
وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی جشنواره های موسیقی محلی، پخش شربت و شیرینی و چای دودی را در ورودی شهر خاش خواهیم داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار