کد خبر: ۷۲۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ 23 March 2019

ه اصلیعکسآرشیو

تازه های خبری :

جشن ویژه نوروز در موزه ملی توکیو برگزار شد -38 دقیق

عناوین کل اخبار

کد خبر: 83252103 (6943922)

 تاریخ خبر: 1398/01/03 ساعت: 16:29 

نسخه چاپی

 ارسال به دوستان

هلال احمر به 20 هزار مسافر در سیستان و بلوچستان خدمات ارائه کرد

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 20 هزار مسافر از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون از خدمات این نهاد در کمپ های استراحت، استقبال و راهنمایی بهره مند شدند.

رسول راشکی روز شنبه در حاشیه سفر به خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های امدادی سازمان جوانان هلال احمر با همکاری میراث فرهنگی و سایر دستگاههای خدماتی، شوراها و دهیاران در شهرهای سیستان و بلوچستان با برپائی سیاه چادرهای فرهنگی، ایستگاه های نماز و ایستگاه بازی کودکان زمینه را برای کاهش آسیب های جاده ای فراهم کردند.
وی بیان کرد: همکاران ما در مرکز جوانان هلال احمر و امداد و نجات با پخش شربت و شیرینی، چای، غذاهای بومی و محلی و غیره به مهمانان نوروزی خدمات ارائه می دهند.
مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر با راه اندازی کمپین «بهرفت» ایمنی در سفر سبب شد تا بسیاری از رانندگان به این کمپین بپیوندند.
وی بیان کرد: خدمات دهی در کمپ های هلال احمر سیستان و بلوچستان با رضایت مسافران نوروزی همراه بوده است.
راشکی اظهار داشت: در شهرستان خاش از سال های قبل تاکنون ارائه بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی شاهد هستیم که جا دارد از همکاری دستگاههای مختلف و تلاش های نیروهای امدادی، دهیاران و غیره تشکر کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار