معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد دستگاه‌های اجرایی استان یزد می‌توانند طرح‌های تحول زا ارائه کنند گفت: ارائه پروژه‌های تحول زا در استان یزد سبب تحقق منویات رهبری می‌شود.
کد خبر: ۷۲۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 26 March 2019

 مسعود عظیمی ظهر امروز در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصادی استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه انتظار داریم که بخش خصوصی بهتر از بخش دولتی بتواند فرآیندها را تعریف کند اظهار داشت: برای کمک به مباحث اقتصادی استان و تحقق شعار رونق تولید باید فرآیندها را به خوبی تعریف و ارائه کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه بتوانیم این سال را تمرکز بیشتر پیگیری کنیم نیاز است که در شهرستان‌ها دستگاه‌های اجرایی حداقل یک پروژه برجسته و تحول زا را با محوریت فرمانداران تعریف کنند تا تحولی عظیم در استان یزد ایجاد شود و این پروژه‌ها را به شکلی ارائه کنند که ذی‌نفعان بسیاری داشته باشد که شاهد تحولی عظیم در شهرستان‌ها باشیم.

وی به وجود بیش از 100 دستگاه دولتی در استان یزد اشاره کرد که بیش از نیمی از این دستگاه‌ها قادر به ارائه طرح‌های تحول زا در استان هستند افزود: بدون شک اگر اینگونه طرح‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی استان یزد ارائه و پیگیری شود می‌تواند به عنوان الگوی مورد استفاده قرار گیرد و تحول عظیمی را هم در سطح استان و هم در سطح کشور به وجود آورد.

عظیمی با تاکید بر اینکه در بحث مسئولیت اجتماعی چه از سوی دولت و چه از سوی بخش خصوصی اگر بتوانیم وظایف خود را تعریف شده ارائه دهیم آن زمان است که توسعه برای همه مردم جذاب می‌شود تصریح کرد: اقتصاد هم همه جانبه بودنش به آن است که همه به خدمات و صنعت و کشاورزی توجه کنیم چون سه بخش عمده و مهم فعالیت هستند و برای اینکه به این بخش‌ها رونق ببخشیم، باید مصرف را به روش‌های گوناگون تحریک کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار