کد خبر: ۷۳۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷ 06 April 2019

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: ده‌ها دستگاه و ماشین‌آلات وارد منطقه شده در حال کار هستند و بسیج هیچ محدودیتی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ندارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس؛ سردار «غلام‌حسین غیب‌پرور» عصر امروز در بازدید از شهر سیل زده پلدختر اظهار داشت: مردم عزیزمان می‌دانند که از همان ساعات و روزهای اول واقعاً همه دستگاه‌ها پای کار آمدند، همه در حال خدمت هستند، البته حجم آسیب‌ها زیاد است متاسفأنه خانه مردم، مزارع مردم، دام مردم و حتی وسایل زندگی آن‌ها هم از بین رفته، الان همه آمده و کمک می‌کنند.

وی افزود: نکته‌ای که برای من مهم است آلامی است که بر روحیه مردم وارد شده، مردم پلدختر مردمان خوبی هستند و مردم معمولان هم همین‌طور، این‌ها مردمان بسیار نجیبی هستند، منتهی ما اینجا باید خدمات‌مان را طوری انجام دهیم که مدیریت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: الان این برادر عزیزمان که در کنارش هستم گِله دارد، گله‌اش هم حق است ما یک مقداری در توزیع امکانات بایستی مدیریت بیشتری اعمال کنیم، الان به نسبت روزهای قبل، راه‌های زمینی برقرار شده و خدمت رسانی بسیجیان هم بیشتر می شود.

وی بیان کرد: در آب و برق معمولان مشکل داریم، امیدواریم بتوانیم این موضوع را حل کنیم، ما به‌عنوان بسیج و سپاه الان در دستور کارمان یک مرحله اورژانسی است که واقعاً به‌داد مردم برسیم، ما یک صحنه‌های می‌بینیم که اگر بر خودمان عارض می‌شد معلوم نبود که سطح تحمل‌مان چقدر است؟

سردار غیب‌پرور گفت: به هرترتیب از این مرحله که گذرا عبور کنیم، مرحله مهم کار ما ترمیم مساکن شروع می‌شود، ما بتوانیم به‌ویژه در بخش روستایی همین‌طور که در رسانه اعلام شد با آقای تابش بنیاد مسکن و آقای فتاح کمیته امداد یک توافقی انجام داده‌ایم که در اولویت افراد به مدد تحت‌پوشش‌های بهزیستی و کمیته‌امداد بیاییم و بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آنچه که ما در اینجا می‌بینیم این است که واقعاً همه آستین همت را بالا زدند، همه دارند کمک می‌کنند به خدا امیدواریم که بتوانیم در کنار مردم خوب، نجیب و متدین لرستان به ویژه پلدختر و معمولان کاری انجام دهیم تا ما بیش از این شرمنده عزیزان‌مان نباشیم.

سردار غیب‌پرور اظهار داشت: علاوه بر قرارگاه سازندگی حضرت خاتم هفت استان به‌عنوان مثال استان تهران، استان فارس، استان سمنان را به‌عنوان استان معین قرار داده‌ایم، اینها به هرحال آمدند نیروهای‌شان وارد شدند عمده توجه‌شان هم به آوردن گروه‌های جهادی است که الان گروه‌هایی از اقصی نقاط از قالب نیروهای جهادی آمدند، ما یک جلسه امشب با هفت استان داریم اگر دیدیم که نیاز بیش‌تر است حتماً این کار را می‌کنیم.

وی افزود: ده‌ها دستگاه و ماشین‌آلات وارد منطقه شده در حال کار هستند، بسیج هیچ محدودیتی برای خدمت ندارد، چیزی که الان احساس کردم و توضیحی که برادر عزیزمان در بخش مدیریت توزیع داد را یک دقت بیش‌تری کنیم. در توزیع مشکل داریم که قابل حل است و آن‌را گره کور نمی‌دانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار