کد خبر: ۷۳۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 06 April 2019

صبح امروز و در جریان کنگره فدراسیون فوتبال آسیا مهدی تاج با کنار رفتن رقیب قرقیزستانی اش به عنوان نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد تا هم جایگزین علی کفاشیان در این پست شود و هم اینکه کفاشیان و تاج مدل «پوتین-مدودف» را از فدراسیون فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تسری دهند.

به گزارش «تابناک» به نقل از «آزادی»، صبح امروز کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و علاوه بر اینکه شیخ سلمان در پست ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا باقی ماند تغییراتی در بدنه مدیریتی این کنفدراسیون هم رخ داد. از جمله اینکه مهدی تاج روی صندلی علی کفاشیان نشست و نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد. پستی که پیش از این نزدیک به چهار سال در اختیار علی کفاشیان بود.

 			 				 					آقای تاج! یک کلاس زبان هم می‌رفتید بد نبود!

اگرچه در ظاهر امر حضور رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پستی مانند نائب رئیسی یک پوئن مثبت برای فوتبال کشورمان به حساب می‌آید اما تجربه چهار ساله حضور کفاشیان در این پست و ادامه راه او حالا توسط مهدی تاج موجب می‌شود چندان به آن امیدوار نباشیم. چرا که مثل همیشه مهم‌ترین مشکل مدیران ایرانی در تصاحب کرسی‌های بین‌المللی عدم آشنایی به زبان انگلیسی است و همین مسئله مذاکرات و لابی‌ها را برای مسئولان ایرانی دشوارتر کرده و موجب می‌شود آنها نتوانند تاثیرگذاری لازم در این پست را داشته باشند.

اعتماد به نفس بالای مدیران ایرانی برای کسب کرسی‌ها بین‌المللی البته همیشه موجب شده آنها همه توش و توان‌شان را برای لابی‌گری بگذارند تا به صندلی مورد نظر برسند و چندان برای بعد از نشستن روی صندلی برنامه‌ای ندارند. از همین‌رو است که علی کفاشیان و مهدی تاج و چندین مدیر دیگر ایرانی به‌جای اینکه فرصت کوتاهی برای آموزش زبان انگلیسی بگذارند، همه تلاش‌شان در جهت رسیدن به صندلی ریاست بوده. برای همین است که به آقای تاج توصیه می‌کنیم حداقل از الان تلاش کنند و در یک کلاس زبان انگلیسی ثبت‌نام کنند تا حداقل از سال دوم نائب‌رئیسی‌شان از پس کارهای کنفدراسیون برآیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار