کد خبر: ۷۴۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 07 May 2019

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: جریمه‌ای برای بازیکنان و کادرفنی تیم بسکتبال در نظر نگرفتیم و طبق قراردادی که بسته‌ایم، عمل خواهیم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امین معاوی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید به دلیل نرسیدن پتروشیمی به فینال لیگ برتر جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شود، گفت: چنین موضوعی مطرح نشده است ما طبق قراردادی که داریم پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم و چیزی که مقرر شده است را بازیکنان دریافت خواهند کرد. بخشی از قرارداد‌های فصل قبل باقی مانده که سعی می‌کنیم آن‌ها را پرداخت کنیم، چون هنوز مدت زیادی از لیگ نگذشته است. پتروشیمی باشگاه ریشه‌داری است و برای تمام سناریو‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد و هر کس هم در باشگاه قرار می‌گیرد روی همین ریل راه حرکت می‌کند و هدف مشخصی دنبال می‌شود.

مدیر باشگاه پتروشیمی در مورد اینکه آیا برای فصل بعد بودجه‌تان افزایش پیدا می‌کند یا خیر، گفت: ما برای بودجه الزاماتی داریم و بودجه مصرفی‌مان نسبت به سال قبل کاهش خواهد داشت و هر کاری که بخواهیم انجام بدهیم طبق آن بودجه تصمیم می‌گیریم.

معاوی در مورد اینکه بازیکن خارجی هم خواهید گرفت یا نه، بیان داشت: دیگر نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم. فصل قبل هم اگر یک نفر را جذب کردیم به خاطر این بود که هم می‌خواستیم به مسابقات غرب آسیا برویم هم چند بازیکن‌مان مصدوم شده بودند البته یاری هم که جذب کردیم قیمت پایینی داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد حاتمی راضی بودید و آیا او برای فصل بعد می‌ماند، گفت: هیأت مدیره باید در مورد عملکرد تیم تصمیم بگیرد. شاخص ما عملکرد افراد است. هنوز جلسه‌ای در این مورد برگزار نکرده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار