کد خبر: ۷۴۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ 14 May 2019

«گزینه مدنظر ما گفته است شما که تحریم هستید، چطور پولم را می‌دهید؟» این نخستین افشاگری از نتیجه مذاکرات استقلال با چند گزینه خارجی است که توسط عضو هیات مدسره فاش شد.

به گزارش تابناک ورزشی، منزوی در ادامه گفت‌وگوی امروز خود درباره شایعه تحریم تمرین بازیکنان برای اینکه مربی فصل بعد استقلال ایرانی باشد، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. تحریم ابعاد مختلفی دارد. نماینده ما با مربیان خارجی صحبت کرده است. یک نفر گفته دخترم مقیم آمریکاست و نمی‌توانم به ایران بیایم. معاونت ورزشی باشگاه با خیلی از گزینه‌ها که صحبت می‌کند، اولین سؤالی که می‌پرسند این است که به ایرانی می‌آیی یا نه؟ وقتی معاونت ورزشی به گزینه‌ای می‌رسد آن را در کمیته فنی مطرح می‌کند تا گزینه مذکور بررسی شود. برخی از مربیان مدنظر می‌گویند شما که تحریم هستید و نمی‌توانید دلار جابه‌جا کنید، چطور می‌خواهید پول من را بدهید؟

ایجنت‌ها ما را تهدید می‌کنند!
منزوی ادامه داد: سوابق دو مربی دیگر را نیز بررسی کردیم که یکی از آن‌ها دو بار سکته قلبی کرده و دیگری هم تیمش کمتر از هفت گل نخورده! آنقدر ایجنت وجود دارد که گزینه‌های خودشان را معرفی کنند، اما گروهی نیز در باشگاه مشغول بررسی گزینه‌ها هستند. برخی از ایجنت‌ها نیز تهدید می‌کنند که اگر با گزینه ما توافق نکنید، شما را می‌زنیم! این از آن کار‌هایی است که با آن روبه‌رو شده‌ایم. فارغ از این مسائل چهار پنج گزینه در کمیته فنی در حال بررسی هستند. کار کمیته فنی کار اصلی است و اصلاً تشریفاتی نیست.

گزینه خارجی سرمربیگری استقلال دوبار سکته کرده!

لیست فصل بعد استقلال مشخص است
عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: در رابطه با تمدید قرارداد بازیکنان، در ابتدا باید تعهد مالی امسال را انجام دهیم. لیست‌مان برای فصل بعد مشخص است و از روز جمعه روند تمدید قرارداد بازیکنان استارت زده می‌شود. اراده این است که اسکلت اصلی را حفظ کنیم، اما اعصاب همه‌ی ما به اندازه هواداران خرد است. یکسری افراد اطلاعاتی ندارند. ما از طریق شما صحبت کردیم تا در جریان قرار بگیرند که نگویند هیئت مدیره چه کاره است. وقتی در اتاق شیشه‌ای می‌نشینید، باید تحمل داشته باشید. ما این تحمل را داریم و مشکلات‌مان تقصیر هیچ‌کس نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار