فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان خبرداد
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی سوداگران مرگ و کشف بیش از یک تن و ۶۸۵ کیلوگرم تریاک توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۱ 05 June 2019

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سرهنگ محمد ملاشاهی در این باره اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری موفق شدند یک تن و ۶۸۵ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی بیان کرد: مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی میرجاوه مطلع و با رصد عملیاتی دقیق و پوشش منطقه، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

کشف موادمخدر

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه برای انهدام این باند بزرگ مواد مخدر در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای عبور قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان و همکاری اداره اطلاعات شهرستان موفق شدند یک تن و ۶۸۵ کیلو گرم تریاک را کشف کنند.

وی با قدردانی از همکاری نهادها و دستگاه‌های امنیتی تصریح کرد: قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران استان سیستان و بلوچستان با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
آرزو دارم یک شب هم شده در مرزبانی خدمت کنم اینقدر که معتقدم این نهاد نقدس است
احمدعلی سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
خداقوت به شیرمردان مرزبانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار