استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان:
چندی است از طرح شورای تامین استان سیستان و بلوچستان برای تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش گذشته و در این مدت مخالفان و موافقان طرح نظراتی بیان کردند که گاها خیلی تند بود. از تهدید به قتل استاندار تا موافقت کامل با طرح. اینک آمار تکان‌دهنده‌ای توسط استاندار در خصوص تلفات "شوتی" ها و ایجاد سوانح جاده‌ای ارائه شده که به اهمیت اجرای این طرح اشاره دارد.
کد خبر: ۷۵۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷ 11 June 2019

 موهبتی در دیدار با حجت الاسلام محامی نماینده ولی فقیه در استان گفت: در بررسی وضعیت حوادث جاده ای استان مشخص شد از ۱۷ هزار مرگ ناشی از حوادث جاده ای ۱۰۰۰ نفر مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که ۲۰۰ کشته در سر صحنه با ماشین های سوخت کش اتفاق افتاده و ۳۰۰ نفر از سایر کشته ها مرتبط با ماشینهای پلاک مخدوش و سوخت کش و هشت هزار و ۸۰۰ نفر در جاده ها در سال گذشته معلول شدند که آسیب بزرگی برای استان است.
رئیس شورای تامین استان تصریح کرد: به همت فرماندهی انتظامی استان در شورای تامین طرح برخورد با پلاک های مخدوش مصوب شد و چون عده‌ای منافعشان به خطر افتاد موجی به راه انداخته و تشنجی ایجاد کردند.
وی گفت: منافع حاصل از فروش سوخت مرزنشینان از سال ۹۲ تا پایان ۹۷ به هر خانوار مرزنشین به طور میانگین ۱۲ هزار تومان پرداخت شده بود.
موهبتی ادامه داد: از اول امسال سوخت مرزنشینان به مزایده گذاشته شد و در اولین مزایده ۱۵۰ هزار تومان به حساب هر خانواده مرزنشین واریز شد که هر ماهه این مبلغ ادامه خواهد داشت.

تصاویری از خودروهای پلاک مخدوش در سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خدا خیر بدهد به موهبتی،دارد جاپای استاندار ماندگار سیستان و بلوچستان مهندس اوسط هاشمی می گذارد.از مرد نیک جز نام نیک نمی ماند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار