افشای رئیس آینده باشگاه سعودی؛
کد خبر: ۷۵۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵ 18 June 2019

تنها گزینه ریاست باشگاه الاهلی عربستان به امضای قرارداد با سرمربی کروات پرسپولیس اشاره داشت و آن را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اولین توئیتی که خبر از حضور برانکو ایوانکوویچ در الاهلی عربستان داد را شخصی به نام ولید سعید منتشر کرد؛ کسی که رسانه‌ها به اشتباه او را از اعضای باشگاه الاهلی عنوان کردند ولی او در حال حاضر سمتی در این تیم ندارد و تنها یکی از نزدیکان امیر منصور بن مشعل، عضو افتخاری این باشگاه است.

 ولید سعید که شب گذشته توئیت‌های او به سرعت در رسانه‌های پخش شد و منبعی برای اعلام خبر پیوستن برانکو به الاهلی بود، ۱۲ روز قبل کلیپی انتشار داد که آن را صبح روز بعد از عید فطر در عربستان(پانزدهم خردادماه) گرفته بود؛ ویدئوی کوتاهی که اخبار مهمی در خود داشت.

 او که این کلیپ را در خودروی خود گرفته بود، عنوان کرد در کنار امیر منصور بن مشعل، از اعضای باشگاه الاهلی هستیم و سپس دوربین را به سمت او چرخاند تا با هواداران صحبت کند.

 امیر منصور بن مشعل نیز ضمن تبریک عید فطر، عنوان کرد: «لازم است این خبر خوب را به هواداران الاهلی که امروز صبح با یک مربی قرارداد امضا کردیم و می‌توانیم نام او را اعلام کنیم ولی بنابر درخواست این مربی بخاطر اتمام قراردادش(با باشگاه قبلی) فعلا آن را نمی‌گوییم.

 در حالی که این عضو افتخاری و کاندیدای ریاست باشگاه الاهلی اعلام کرد نام سرمربی مدنظر را درآینده می‌گویند، اما ولید سعی از او می‌پرسد: «تا ۱۰ روز دیگر می‌گویید؟» که او نیز پاسخ می‌دهد: «ان‌شاالله، اما این نوید را می‌دهیم که یک مربی سطح بالا و از نظر فنی خیلی خوب جذب کردیم.»

 علاوه بر این کلیپ جنجالی که ۱۲ روز قبل گرفته شده، سایت یورو اسپورت نیز مدعی شد که امیر منصور بن مشعل تاکید داشته تمام هزینه‌های برانکو ایوانکوویچ، سرمربی جدید را خواهد داد و از این نظر مشکلی ندارند.

 علاوه بر این ویدئو و اخبار، سایت اسپورت المرصد نیز عنوان کرد برانکو با امیر منصور بن مشعل برای عقد قرارداد دو ساله به توافق نهایی رسیده و به نقل از رسانه‌ها نوشته، در حالی که پنجم ماه ژوئن(۱۵ خرداد) جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی نشده، اما تصمیم به امضای قرارداد با الاهلی عربستان کرده و بازدیدی از کمپ تمرینی این تیم در اتریش(محل اردوی پیش فصل) داشته است.

 این سایت همچنین عنوان کرده بخاطر اینکه فعلا وضعیت مدیریت باشگاه الاهلی مشخص نیست و قرار است با برگزاری انتخابات، تغییرات جدیدی در هیأت مدیره این باشگاه اتفاق بیفتد، بازیکنان الاهلی فعلا قراردادشان را تمدید نکردند و این تیم تا به امروز خریدی نداشته است ولی قرار است با انتخاب شاهزاده منصور بن مشعل، تنها کاندیدای ریاست باشگاه الاهلی، تمام قراردادها رسمی شود و او به مدت ۴ سال مدیریت این باشگاه را برعهده بگیرد.

 دقایقی قبل هم سایت ارم نیوز عنوان کرد با وجود اصرار مسؤولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر داشتن قرارداد با برانکو، این مربی کروات با حمایت‌های منصور بن مشعل قراردادی دو ساله با الاهلی عربستان امضاء کرده و روز بیست و هشتم ژوئن(هفتم تیرماه) به جده می‌آید تا تمرینات آماده‌سازی و کارش در این تیم را شروع کند.

 این سایت همچنین اعلام کرده برانکو روز گذشته در اتریش حضور داشته و مسائلی درباره کمپ تمرینی الاهلی در این کشور به مسؤولان باشگاه الاهلی عربستان گفته تا آنها را برطرف کنند و پس از آن نفرات مد نظرش را به خدمت بگیرند.

برانکو در الاهلی در عید فطر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار