نخست وزیر پاکستان با اشاره به اقدامات اخیر دولت برای خروج از بحران اقتصادی اعلام کرد: اگر تلاش‌های دولت نبود بحران اقتصادی شدیدتر می‌شد.
کد خبر: ۷۵۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 18 June 2019

به گزارش ای.آر.وای نیوز، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: از نابود شدن کشور به دلیل مشکلات اقتصادی جلوگیری کردیم.

وی تصریح کرد: کمیته تحقیقاتی که شکل گرفته سرنوشت 24 هزار میلیارد روپیه که توسط دولت‌های قبلی وام گرفته شده است را مشخص خواهد کرد.

عمران خان گفت: با وجود این کمیته تحقیقاتی دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند از حسابرسی و پاسخ‌گویی در مقابل قانون فرار کند.

وی افزود: از زمان روی کار آمدن دولت میزان خسارت جاری 30 درصد کاهش یافته است و همچنین بدهی‌های خارجی کاهش چشم‌گیری داشته است.

نخست وزیر پاکستان گفت: خارج کردن مردم از وضعیت سخت اقتصادی یکی از تلاش‌های اصلی دولت است و در همین راستا بودجه مربوط به خدمات عمومی را دو برابر کرده‌ایم.

رهبر حزب تحریک انصاف با اشاره به دستگیر شدن سران اپوزیسیون گفت: آنها مکافات رفتارهای غیرقانونی خود را می بینند و ما با عناد شخصی با آنها نداریم.

عمران خان اضافه کرد: مردم باید آماده شروع فصل جدیدی از سال های پیشرفت و ترقی کشور باشند ما در ابتدای راه قرار داریم.

گفتنی است عمران خان پیش از انتخابات نیز وعده مبارزه با مفسدان اقتصادی و ایجاد اصلاحات جدی در سیاست های اقتصادی دولت اسلام آباد را به مردم این کشور داده بود.

به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی پیروزی عمران خان در انتخابات وعده های او بوده که دقیقا توقع مردم پاکستان را بیان می کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فلاح حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
درود بر عمران خان،اگر این پیام را میبینی بدان و آگاه باش که خیلی حال کردم با اون کاری که با سلمان پادشاه سعود کردی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار